Přeskočit na horní lištu
Přeskočit na hlavičku
Přeskočit na obsah
Přeskočit na patičku
EN
>
Využití přístrojů ve výuce přírodovědných předmětů
Interaktivní osnova
Využití přístrojů ve výuce přírodovědných předmětů
OBSAH
Využití přístrojů ve výuce přírodovědných předmětů
Nyní studovat
Organizační pokyny - termín 15.11. 2024
Nyní studovat
Motivace kurzu, digitální kompetence a návaznost na RVP a Strategii 2030+
•
Dotazníkové šetření
Nyní studovat
Možnosti na trhu s přístrojovou technikou
•
VERNIER
•
PASCO
•
Další alternativy
Nyní studovat
BLOK 1
Nyní studovat
BLOK 2
•
Okyselování oceánů
•
Skleníkový efekt
•
Koncentrace CO2
•
Vlastnosti vody v nádržích, termohalinní cirkulace
•
Sluneční záření a jeho přeměny, albedo
•
Meteostanice
•
Měření hluku
Nyní studovat
BLOK 3
•
ArcGIS online
•
LOCUS GIS a QGIS
•
Základy práce v QGIS
Prohlédnout vše
Možnosti na trhu s přístrojovou technikou
VERNIER
Přejít
PASCO
Přejít
Další alternativy
Přejít
Předchozí
Následující
Využití přístrojů ve výuce přírodovědných předmětů
Nyní studovat
Organizační pokyny - termín 15.11. 2024
Nyní studovat
Motivace kurzu, digitální kompetence a návaznost na RVP a Strategii 2030+
•
Dotazníkové šetření
Nyní studovat
Možnosti na trhu s přístrojovou technikou
•
VERNIER
•
PASCO
•
Další alternativy
Nyní studovat
BLOK 1
Nyní studovat
BLOK 2
•
Okyselování oceánů
•
Skleníkový efekt
•
Koncentrace CO2
•
Vlastnosti vody v nádržích, termohalinní cirkulace
•
Sluneční záření a jeho přeměny, albedo
•
Meteostanice
•
Měření hluku
Nyní studovat
BLOK 3
•
ArcGIS online
•
LOCUS GIS a QGIS
•
Základy práce v QGIS
Operace
Prohlédnout vše