Pedagogická praxe FJ II - sdružené studium
doc. PhDr. Alena Němcová Polická, Ph.D.
Pedagogická praxe FJ II - sdružené studium

Student sdruženého studia na začátku i na konci semestru vyplňuje Sebehodnotící nástroj.


Během praxe si průběžně zapisuje podněty a reflexi vybraných situací do Reflektivního deníku - v rámci Reflektivního semináře mohou být vyžadovány meziverze, finální podobu ale vkládá do odevzdávárny tohoto předmětu.


Odevzdává zároveň i všechny materiály k hospitované hodině včetně detailního plánu hodiny.


Nejméně důležitou součástí finálního hodnocení je i portfolio. Jeho obsah je závazný:

1. Náslechy

  • ukázka náslechového listu z minimálně 1 náslechové hodiny

2. vlastní výuka 

  • ukázka přípravy na vlastní výuku
  • minimálně 2 výukových jednotek (včetně použitých výukových materiálů a popisu práce s ním) 

3. tandemová výuka 

  • ukázka přípravy na tandemovou výuku
  • minimálně 1 výukové jednotky (včetně použitých výukových materiálů a popisu práce s ním) 
  • pokud se tandemovou výuku nepodařilo na škole dohodnout, bude ukázka přípravy na vlastní výuku zahrnovat 3 výukové jednotky

Všechny použité zdroje musí být uvedeny a složka musí obsahovat „průvodní list“ s popisem obsahu portfolia.“ 

Předchozí
Následující