Pedagogická praxe 1 - prezenční studenti
Mgr. Ondřej Janák, Ph.D.
Pedagogická praxe 1 - prezenční studenti
Info
Období
jaro 2020

Pedagogická praxe 1 - n4120

 

Základní koncept

-       max. 4 studenti na školu (ZŠ Kamínky, ZŠ Sirotkova, ZŠ Křídlovická, ZŠ Svážná, ZŠ E. Přemyslovny, ZŠ Horníkova, ZŠ Chalabalova - potencionální fakultní školy)

-       2 studenti k 1 provázejícímu učiteli (u kterého nebyli v Úvodu do praxe)

-       2 hodiny týdně – 10 týdnů (2. 3. - 8. 5. 2020)

 

Harmonogram Pedagogické praxe 1

1. a 10. týden - hospitace u provázejícího učitele (2 + 2 hodiny)

1. týden: AB – hospitace, AB – hospitace

10. týden: AB – hospitace, AB – hospitace

 

2. a 9. týden - hospitace u studenta + vedení VJ (2 + 2 hodiny)

2. týden: A – vedení, B – hospitace; A – hospitace, B – vedení

9. týden: B – vedení, A – hospitace; B – hospitace, A – vedení

 

3. – 8. týden – vedení VJ (6 x 2 hodiny)

3. týden: A – vedení, B – vedení

4. týden: B – vedení, A – vedení

5. týden: A – vedení, B – vedení

6. týden: B – vedení, A – vedení

7. týden: A – vedení, B – vedení

8. týden: B – vedení, A – vedení

 

Povinnosti studenta

-       výběr školy a provázejícího učitele (rozpis témat v ISu)

-       tisk Smlouvy o umístění studenta na praxi a GDPR (pro ZŠ a PU) – 2x, vyplnění na ředitelství, 1 kopie zpět na FSpS

-       tisk ostatních dokumentů (pokyny pro provázející učitele, přípravy, hospitace, potvrzení,..)

-       domluva s provázejícím učitelem na různorodé činnosti – téma hodin dopředu

-       vypracování harmonogramu navštěvování praxí a vložení do vytvořené odevzdávárny

-       vykonávání hospitace u provázejícího učitele samostatně, individuálně

-       vypracování dokumentů během praxe – 4x hospitační záznam (2x provázející učitel, 2x student), 8x příprava na VJ, zásobník cviků (lze použít stávající, pokud je opraven a v pořádku), reflexe praxe a sebereflexe činnosti při praxi

-       možnost použít 1 přípravu na VJ z Úvodu do praxe

-       natočení jedné VJ – 8. týden, 1 student vede VJ, 2. student natáčí (+ kamera 360°) – dle informací

-       uložení videozáznamů na vytvořené uložiště v ISu - odevzdávárna

-       účast na závěrečné zápočtové konzultaci (komise - 2 akademičtí pracovníci, student komentuje vybrané úseky natočené VJ, AP poskytují zpětnou vazbu, termíny v ISu) 

TERMÍN ODEVZDÁNÍ  DOKUMENTŮ K ZÁPOČTOVÉ KONZULTACI DO 24.5.2020!

Předchozí
Následující