Úvod, Neurofyziologické aspekty fylogenetického a ontogenetického přístupu v reedukaci poruch hybnosti 21. 2. 2025
Učitel doporučuje studovat od 21. 2. 2025 do 27. 2. 2025.
Neurofyziologické aspekty motorického učení v pohybové analýze a reedukaci: význam kortexu, limbického systému a motorické paměti pro motorické učení 28. 2. 2025
Učitel doporučuje studovat od 28. 2. 2025 do 6. 3. 2025.
Lateralita: motorické učení v kontextu dominance a specializace hemisfér 7. 3. 2025
Učitel doporučuje studovat od 7. 3. 2025 do 13. 3. 2025.
Neurofyziologické aspekty funkce autonomního nervového systému a funkce vnitřních orgánů, význam pro pohybovou analýzu a reedukaci. 14. 3. 2025
Učitel doporučuje studovat od 14. 3. 2025 do 20. 3. 2025.
Subkortikální řízení, PN 21. 3. 2025
Učitel doporučuje studovat od 21. 3. 2025 do 27. 3. 2025.
Poruchy funkce autonomního nervového řízení. Význam mozkového kmene, retikulární formace a hypotalamu. Specifika sfinkterových poruch a únavy u RS 28. 3. 2025
Učitel doporučuje studovat od 28. 3. 2025 do 3. 4. 2025.
Poruchy funkce autonomního nervového řízení. Význam mozkového kmene, retikulární formace a hypotalamu. Specifika sfinkterových poruch a únavy u RS 4. 4. 2025
Učitel doporučuje studovat od 4. 4. 2025 do 10. 4. 2025.
Imaginace: efekt mentální reprezentace pohybu na pohybový výkon a faktory motorického učení 11. 4. 2025
Učitel doporučuje studovat od 11. 4. 2025 do 17. 4. 2025.
Virtuální realita v neurorehabilitaci 25. 4. 2025
Učitel doporučuje studovat od 18. 4. 2025 do 24. 4. 2025.
Předchozí
Následující