Balíčky… 8 návodů, jak vytvořit e-learning v IS MU
Mgr. Andrea Pavliňáková
Balíčky… 8 návodů, jak vytvořit e-learning v IS MU

ilustracni obrazek

K čemu je balíček?

Balíček obsahuje stručný návod, který povede uživatele (učitele) při zveřejnění stud. materiálů, otevření odevzdávárny, zprovoznění el. testu, ankety, diskusního fóra nebo zveřejnění výsledků studentům.

Co obsahuje balíček?

Balíček obsahuje 2 návody – 1 pro začínající (úroveň A), 1 pro pokročilé (úroveň B) uživatele. Návody jsou vytvořené tak, aby byly co nejvíc názorné, přitom stručné (max. 2 strany) a i pro méně zdatného uživatele časově nenáročné (realizace do 30 min).

Co je cílem balíčků?

Cílem balíčků je ukázat učiteli, že lze snadno a rychle obohatit předmět o el. testy, diskusní fórum, interaktivní osnovu apod. a že za 30 minut týdně může vytvořit e-learningové opory, které mu mohou ušetřit čas.

 

1. Správce souborů

Vložení prezentace, dokumentu ve wordu nebo pdf do ISu. Nastavení práv pro studenty příslušného předmětu.

Kopírování materiálů mezi semestry, sdílení předmětů.

2. Odevzdávárny

Založení odevzdávárny nebo-li sběrny domácích úkolů. Nastavení "číst smí jen majitel a učitel".

Statistika přístupů k souborům.

3. Interaktivní osnova

Základ interaktivní osnovy, vložení textu, odkazu na odevzdávárnu, na www stránky.

Další možnosti úpravy a formátování osnovy, vložení obrázku.

4. Poznámkové bloky

Jak vytvořit Poznámkový blok, vepsání počtu bodů, slovního hodnocení, jak vidí blok student. Sumarizace – např. sečtení výsledků průběžných zkoušek do jednoho bloku, automatické udělení známky na základě těchto bodů.

5. Procvičovací test

Jednoduchý test určený k procvičování učiva (jedna nebo více správnych odpovědí). Jak procvičovací test vidí student (funkce "Cizí identita").

6. Diskusní fóra

Předmětové diskusní fóra (základní nastavení a orientace). Tematické diskusní fórum a jeho možnosti (např. hodnocení body přímo do poznámkového bloku, nastavení „student smí číst příspěvky ostatních až po vložení příspěvku vlastního“). Další funkce diskusních fór.

7. Skenování

Princip skenování a popis metody. Jak na vygenerování testů. Jak určit, které otázky byly pro studenty těžké a které naopak příliš lehké (obtížnost v ISu).

8. Anketa

Jak vytvořit anketu v ISu MU.

Stáhnout vše

Stáhnout všechny návody.

Tento projekt je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem České republiky.

logolink OP VK

INVESTICE DO ROZVOJE VZDĚLÁVÁNÍ

Předchozí
Následující