Kapitola obsahuje:
1
Složka
Požadavky k zápočtu:
Aktivní účast (max. 2 absence)
Příprava vyučovací či tréninkové jednotky (viz. témata)
Na konci výuky (v posledním semináři, či v zápočtovém termínu) si každý student vylosuje jedno téma, na které vypracuje klasickou přípravu tréninkové nebo vyučovací jednotky.
Témata:
- Aktivity na udržování přímého směru u žáků se zrakovým postižením.
- Nácvik prostorové orientace v hodině TV pro žáky se zrakovým postižením.
- Hry pro koordinaci, spolupráci a vytváření důvěry průvodce či traséra s nevidomým.
- Ukázka alespoň 3 příkladů rušné části pro lekci s integrovaným žákem se zrakovým postižením.
- Vhodné aktivity pro žáka s ADHD - rušná část.
- Vhodné aktivity pro žáka s ADHD - cvičení v průběhu hlavní části, včetně specifik.
- Pohybové hry v tréninkové nebo vyučovací jednotce pro integrovaného žáka se sluchovým postižením.
- Pohybové hry v tréninkové nebo vyučovací jednotce pro integrovaného žáka s pohybovým postižením horní končetiny.
- Pohybové hry v tréninkové nebo vyučovací jednotce pro integrovaného žáka s pohybovým postižením dolní končetiny.
- Pohybové hry v tréninkové nebo vyučovací jednotce pro integrovaného žáka na vozíku.
- POhybové hry v tréninkové nebo vyučovací jednotce pro integrovaného žáka s mentálním postižením.
- Průpravná cvičení a hry pro sitting volejbal
- Průpravné hry a cvičení pro hru boccia.
- Průpravné hry a cvičení pro futsal pro nevidomé.
- Průpravné hry a cvičení pro basket na vozíku.
Předchozí