Области профессиональных компетенций выпускника-педагога (русский язык). Использование моделей компетентности в обучении русскому языку. Опыт педагогической практики.
Дидактическое содержание обучения русскому языку в соответствии с образовательными потребностями.
Ruský jazyk a literatura: obsah a kritéria znalosti oboru Principy a způsoby zprostředkování ruského jazyka a literatury žákům ZŠ
Nastavení cílů výuky, harmonogramu jejich splnění, metod a prostředků jejich dosažení a (sebe)reflexe. Formulace a realizace vlastních cílů žáků a žákyň
Učení (se) a vytváření prostředí pro výuku v rámci celého systému (školního) vzdělávání, v prostředí školy, třídy a jiného (mimoškolního) prostoru
Plánování výuky ruštiny na ZŠ. Vedení a reflexe výuky ruštiny na ZŠ
Sumativní a formativní hodnocení, zohlednění individuálního pokroku žáků a žákyň, poskytnutí zpětné vazby. Nastavení kritérií pro hodnocení a podpora sebehodnocení a vzájemného hodnocení vlastního učení.
Kritéria a principy hodnocení učení (se) ruštiny na ZŠ
Spolupráce s kolegy a kolegyněmi ve prospěch žáků a žákyň a podpora společného profesního růstu. Mezipředmětová, mezioborová, profesní a odborná spolupráce. Spolupráce s rodiči
Sebepojetí v roli učitele či učitelky ruštiny. Práce na svém profesním rozvoji a růstu. Stanovení rozvojového cíle a maximalizace pozitivního dopadu na učení svých žáků a žákyň ve výuce ruštiny
Profesní rozvoj učitele, etika a dušení zdraví
Vlastní (sebe)reflexe přípravy na povolání učitele. Osvojené kompetence učitele ruštiny
Předchozí
Následující