Ochrana a podpora zdraví III - cvičení
MUDr. Bohdana Rezková, Ph.D.
Ochrana a podpora zdraví III - cvičení
Výuka předmětu je zaměřena na hlubší seznámení s vybranými tématy z oblasti ochrany a podpory zdraví, konkrétně z problematiky preventivního lékařství, vakcinologie a speciální epidemiologie.

  • ORGANIZACE LEKCÍ

Výuka předmětu probíhá v týdenních blocích. Každý výukový den je věnován jednomu z témat uvedených v interaktivní osnově. Řazení témat odpovídá výukovým dnům v bloku (Po - Pá).

Výuka tématu v rámci jednoho dne je vždy složena ze dvou částí:

  1. Samostatná příprava studentů (příprava úkolu k lekci, samostudium dle instrukcí lektora) - 8.00 - 10.00 hod. 
  2. Výuka s lektorem (prezentace studentských úkolů, výklad lektora, diskuze k tématu apod.) začíná v 10.00 hod. v seminární místnosti dle rozvrhu.  
Uvedené časy se liší u seminárních skupin č. 3, 11, 12 a 18 , u kterých z organizačních důvodů došlo k úpravám začátků lekcí, které jsou nicméně  všechny v rámci rozvrhovaného času. Studenti těchto skupin budou informování mailem.


Tolerován je pozdní příchod do 5 min. po začátku prezenční výuky. Docházka bude vedena v IS.


  • INFORMACE K POVINNÝM ÚKOLŮM

Pro každé téma (každý výukový den v týdnu) je stanoven seznam úkolů, ke kterým se všichni studenti před začátkem bloku registrují v Rozpise témat pro svoji seminární skupinu (odkaz je vložen i do interaktivní osnovy níže). Studenti se registrují vždy k jednomu úkolu k dané lekci.

Rozpisy témat  se otevírají v průběhu posledního týdne před začátkem semestru a zůstávají otevřeny po celou dobu výuky. Zaregistrovaný úkol k dané lekci student zpracuje v rámci samostatné přípravy dle pokynů lektora uvedených v interaktivní osnově (typicky prezentace, apod.) a vloží do Odevzdávárny v IS (odkazy jsou u každé lekce v interaktivní osnově). Odevzdávárna se pro úkoly daného výukového dne zpravidla uzavírá vždy v 10.00 (! u skupiny č. 12 v 8.00). Za každý odevzdaný úkol bude v IS studentovi přidělen při celkové sumarizaci 1 bod (viz níže).

S připraveými úkoly se dále v lekci pracuje dle instrukcí lektora.

  • POŽÁDAVKY PRO UDĚLENÍ ZÁPOČTU

Podmínkou udělení zápočtu z předmětu je získání MINIMÁLNĚ 26 BODŮ.
BODY MŮŽE STUDENT ZÍSKAT:
1. VE VÝUCE:
- za splnění povinných úkolů daných vyučujícím lekce a odevzdaných do Odevzdávárny - 1 bod

- za účast na lekci - 2 body

Přičemž maximálnÍ počet bodů, které může student během výukového bloku získat je 15 bodů.

2. ZE ZÁVĚREČNÉHO TESTU
Přičemž maximální počet bodů, které může student za test získat je 20.

BODY MŮŽE STUDENT ZTRATIT:

- pokud zpracování odevzdaného úkolu neodpovídá požadavkům lektora, student za úkol bod nezíská. O neudělení bodu rozhoduje vyučující lekce, který o tom informuje daného studenta mailem nejpozději během týdne následujícího po výukovém bloku.

Závěrečná sumarizace bodů (součet všech získaných) bude provedena v IS  a na základě získané hodnoty je udělen nebo neudělen zápočet. Pokud výsledkem testu v řádném termínu student nedosáhne na zápočet, může test ještě max. 2x opakovat. Pokud ani poté student nedosáhne požadovaného bodového zisku, musí předmět opakovat.

Pokud se výuka v daný den nekoná, např. z důvodu státního svátku apod., studenti pouze odevzdají úkol do Odevzdávárny a body za docházku v daný den budou přiděleny dodatečně při sumarizaci bodů za  výuku (viz níže).

Sumarizace bodů za výuku (viditelná v IS) proběhne až po ukončení výuky všech skupin (před prvním řádným termínem testu, nikoliv před předtermínem!). Studenti po absolvování blokové výuky si v průběhu semestru mohou své body spočítat dle evidované docházky v IS a odevzdaných úkolů v Odevzdávárnách dle stanovených podmínek jejich přidělování.

Omluvenou absenci (doloženo v IS) si student může nahradit s jinou seminární skupinou v jiný týden po domluvě s garantem předmětu.

  • INFORMACE K ZÁVĚREČNÉMU TESTU - viz IS


PRAVIDLA PRO VÝUKU VE CVIČENÍ PŘEDMĚTU OCHRANA A PODPORA ZDRAVÍ III


Prosím, seznamte se s následujícími pravidly:

  1. Respekt - respektuji názory a zkušenosti ostatních studentů i vyučujících, i když se mohou lišit od mých.
  2. Aktivní a pozorné naslouchání - dávám pozor, když mluví jiní, a nezasahuji do jejich projevu, zapojuji se do diskuse.
  3. Spolupráce a týmová práce – aktivně podporuji týmovou práci, respektuji čas a přínos ostatních členů týmu.
  4. Používání mobilních technologií - nepoužívám mobilní telefony, notebooky nebo jiné technologie, pokud to není nezbytné pro výuku nebo pro záznam poznámek a k vyřízení neodkladných osobních záležitostí.
  5. Otevřenost a zpětná vazba - pokud mám nějaké otázky nebo nejasnosti ohledně obsahu lekce, zeptám se.  Jsem otevřený ke zpětné vazbě.
  6. Akademická poctivost - při vypracovávání samostatných úkolů se řidím zásadami akademické integrity. Plagiátorství a jakýkoli jiný druh podvodu jsou nepřijatelné.
  7. Zodpovědnost za vlastní učení - připravuji se na každou hodinu a jsem zodpovědný v dosahování svého pokroku ve výuce.
Kapitola obsahuje:
18
Rozpis témat
Kapitola obsahuje:
1
Odevzdávárna
4
PDF
1
Studijní text
Kapitola obsahuje:
1
Odevzdávárna
1
PDF
3
Studijní materiály
1
Studijní text
Kapitola obsahuje:
1
Odevzdávárna
14
PDF
1
Studijní materiály
1
Studijní text
Kapitola obsahuje:
1
Obrázek
1
Odevzdávárna
6
PDF
1
Studijní text
5
Web
Předchozí