Cíle předmětu
Cílem předmětu je získání dovedností ve využívání her nebo tvorbě programů a nebo eduklipů v humanitních či přírodních vědách.
Výstupy z učení
Po absolvování předmětu by měl student vědět a umět:
- aplikovat výukové prostředky podle požadavků výuky
- vytvořit výukové programy, videa a opory
- aplikovat získané vědomosti ve výuce
- aplikovat výukové prostředky podle požadavků výuky
- vytvořit výukové programy, videa a opory
- aplikovat získané vědomosti ve výuce
Informace k časové náročnosti a harmonogramu předmětu
0/0/2. 4 hodiny
Semináře se skládají ze samostatné práce studentů a také z jejich vlastní domácí přípravy na výuku s prezentováním jejich výsledků
Rozvrh setkání pro kombinované studium
Plánovaná setkání budou zahrnovat více jednotlivých kapitol. Jejich termín bude upřesněn na začátku semestru.
Hodnocení a zpětná vazba
Na konci interaktivní osnovy pomocí odpovědníků proveďte zhodnocení získaných kompetencí.
Literatura
- Vaculová, I., Svobodová, M., Sládek, P., Benešovský, P., Bednárová, R., Dvořák, L., Kawuloková, D., Miléř, T., Novák, P., Pecina, P., Šibor, J. (2009). Metodika tvorby a využívání didaktických prostředků propagujících vědu, techniku a profesní kariéru: Tvorba výukových pořadů a pracovních listů a jejich následné využití při výuce na ZŠ (1. vyd.). Masarykova univerzita. URL info
Kapitola obsahuje:
1
Složka
2
Studijní materiály
1
Studijní text
Učitel doporučuje studovat od 16. 9. 2024 do 22. 9. 2024.
Kapitola obsahuje:
1
Složka
1
Studijní materiály
1
Studijní text
1
Web
Učitel doporučuje studovat od 23. 9. 2024 do 29. 9. 2024.
Kapitola obsahuje:
1
Studijní text
Učitel doporučuje studovat od 30. 9. 2024 do 6. 10. 2024.
Kapitola obsahuje:
2
Odpovědník
1
Studijní text
Předchozí