Školský a školní management
Školský a školní management
Info
Term
Spring 2025
Chapter contains:
1
Study text
Chapter contains:
1
Study text
Chapter contains:
1
Study text
Study now

pravidla, požadavky na ukončení předmětu, Kvalitní škola (ČŠI). Proč vůbec potřebuji znát školskou legislativu? Základní školská legislativa, podmínky pro nastavení bezpečnosti, zodpovědnost za žáky (modelový příklad).

Teacher recommends to study now - from 17/2/2025 to 23/2/2025.

vzdělávací politika České republiky v kontextu Evropské unie (Lisabonský proces, Boloňská deklarace, Memorandum o celoživotním učení), Bílá kniha, Strategie vzdělávací politiky 2020, Strategie vzdělávací politiky 2030+, školský systém v ČR, zřizovatelé škol a financování, komparace prostředí ČR a zahraničních systémů. Školská legislativa.

Chapter contains:
1
Study text
Teacher recommends to study from 24/2/2025 to 2/3/2025.

teorie řízení a vedení, evaluace (PISA, TIMSS, TALIS), kvalita školy a koncepce řízení kvality, autoevaluace a evaluace školy, vnitřní rozvoj škol.

Chapter contains:
1
Study text
Teacher recommends to study from 3/3/2025 to 9/3/2025.

požadavky na výkon pedagogických pracovníků, zákon o ped. pracovnících, specializované pozice ve školství, Školská rada. Decentralizace a autonomizace. Diskuse s představiteli managementu škol.

škola jako učící se organizace, role uvádějícího učitele, plán uvádění, přijímací pohovor, poskytování ZV ze strany vedení i kolegů, hospitační činnost. Plán osobního rozvoje, DVPP, kompetenční rozvoj pedagogů, hodnotící pohovory.

Teacher recommends to study from 17/3/2025 to 23/3/2025.

kompetence učitele a třídního učitele z legislativního hlediska, učitel a mezioborový přesah jeho kompetencí, strategie řízení třídy. Třídní učitel – spolupráce s odborníky ve školství, vedení třídnických hodin, tripartity, organizace mimoškolních aktivit - adaptační pobyt, školní výlet, školní a klasifikační řád (včetně výchovných opatření), spolupráce a komunikace s rodiči.

Teacher recommends to study from 24/3/2025 to 30/3/2025.



Chapter contains:
1
Discussion Forum
1
Study text
Previous