DALŠÍ KOLO ZÁPISU DO SEMINÁRNÍCH SKUPIN PROBĚHNE 17.2.-18.2.2025
CÍLE PŘEDMĚTU
Po absolvování předmět by studenti měli:
znát základní principy a metody užívané v dětské psychologické diagnostice
rozumět základním benefitům nejčastěji používaných metod a být si vědomi i jejich limitů
umět identifikovat, které anamnestické údaje jsou relevantní k diagnostické otázce a být schopni je získat
při popisu pozorovaného chování brát v úvahu diagnostickou otázku a věk dítěte
psát diagnostické zprávy, které a) integrují informace z více zdrojů, b) odpovídají na diagnostickou otázku, c) nabízejí i alternativní vysvětlení/hypotézy
VÝUKA A SAMOSTUDIUM
Výuka v přednáškách a seminářích se zaměřuje primárně na diagnostické postupy a principy diagnostiky. Diagnostické metody si student osvojuje prostřednictvím samostudia (seznámení se s metodou a jejím manuálem v kabinetu diagnostických metod, dohledání recenzí metod apod.).
PROBLÉMY - VÝJIMKY - STUDENTI SE SPECIÁLNÍMI POTŘEBAMI
Veškeré výjimky a speciální potřeby je nezbytné dohodnout nejpozději do konce února s garantkou předmětu. Jakékoliv problémy ovlivňující plnění povinností v předmětu, které vznikly po uplynutí této lhůty (například nenadálé závažné rodinné situace apod.), je nezbytné řešit ihned s garantkou předmětu (tedy v okamžiku jejich vzniku a vzniku překážky, ne např. den před odevzdáním práce apod.).
CHYBĚJÍCÍ INFORMACE, MATERIÁLY
Pokud máte pocit, že v ISu chybí nějaké infomace či materiály, nejprve prosím ověřte v ISu a u spolužáků, že dostupné opravdu nejsou, pak prosím neprodleně kontaktujte garantku předmětu, aby situaci napravila. Děkujeme za pochopení.