Na příští hodinu si připravte složený podnět, který bude stimulem k příběhu souvisejícímu s estetickou výchovou (umělecká osobnost, literární nebo filmová postava, dějinná epocha...). Koncept složeného podnětu do našeho prostředí přinesl učitel dramatu John Somers. V jeho interaktivním divadle prostřednictvím složeného podnětu dochází k prvnímu kontaktu hlavní postavy příběhu a diváků. Složený podnět je spouštěcím momentem k představení a jeho hlavní myšlenkou je vtáhnout diváka do příběhu, na němž se bude později podílet. Lze jej popsat jako rekvizitu skrývající v sobě příběh hlavní postavy, zachycený v drobných detailech – dalších rekvizitách, věcech (složeným podnětem je tak například školní batoh hrdiny dramatu s jeho osobními věcmi). Svůj složený podnět můžete přinést buď v podobě hmotných předmětů, nebo na (vytištěných) fotografiích. Postačí 2-3 předměty.
Teacher recommends to study from 16/9/2024 to 22/9/2024.
Teacher recommends to study from 23/9/2024 to 29/9/2024.
Teacher recommends to study from 30/9/2024 to 6/10/2024.
Chapter contains:
2
PDF
2
Web
Teacher recommends to study from 7/10/2024 to 13/10/2024.
Chapter contains:
1
Study text
Teacher recommends to study from 14/10/2024 to 20/10/2024.
Teacher recommends to study from 21/10/2024 to 27/10/2024.
Chapter contains:
1
Study text
Teacher recommends to study from 28/10/2024 to 3/11/2024.
Teacher recommends to study from 4/11/2024 to 10/11/2024.
Chapter contains:
2
Image
Teacher recommends to study from 11/11/2024 to 17/11/2024.
Teacher recommends to study from 18/11/2024 to 24/11/2024.
Teacher recommends to study from 25/11/2024 to 1/12/2024.
Teacher recommends to study from 2/12/2024 to 8/12/2024.
Teacher recommends to study from 9/12/2024 to 15/12/2024.
Teacher recommends to study from 16/12/2024 to 22/12/2024.
Previous