Kovaliková,
S. (1995). Integrovaná
tematická výuka. Kroměříž: Spirála.
Kratochvílová,
J. (2006). Teorie
a praxe projektové výuky. Brno: TAVA Graphical.
Krejčová,
V., Kargerová,
J., & Syslová, Z. (2015). Individualizace
předškolního vzdělávání. Praha: Portál.
Nováčková,
J. (2021). Model ITV naděje pro naše školství. Dostupné na https://www.respektovani.com/detailc.php?idc=63
Pasch,
M. et al. (1998). Od
vzdělávacího programu k vyučovací hodině. Praha:
Portál.
Rámcový
vzdělávací program pro předškolní vzdělávání.
(2018). Dostupné na https://www.msmt.cz/file/45304/
Syslová,
Z., & Chaloupková, L. (2015). Rámec
profesních kvalit učitele mateřské školy.
Dostupné z https://munispace.muni.cz/book?id=551
Syslová,
Z., & Štěpánková, L. (2017). Projektování
v mateřské škole. Brno: MU. Dostupné z https://doi.org/10.5817/CZ.MUNI.M210-8856-2017