Organizační informace
Vnímání postižení a inkluze z historického hlediska, inkluzivní vzdělávání, legislativní rámec
Teacher recommends to study from 16/9/2019.
Žák se speciálními vzdělávacími potřebami, podpůrná opatření
Teacher recommends to study from 30/9/2019.
Aktéři školní inkluze
Spolupráce a komunikace v multidisciplinárním týmu
Podpora žáků s poruchou chování a v riziku poruch chování
Potřeba podpory vyplývající ze zvýšeného rizika školního neúspěchu
Etnická rozmanitost a sociální znevýhodnění ve vzdělávání
Seminář I. - Práce s heterogenní skupinou
Teacher recommends to study from 26/9/2019.
Seminář II. - Podpora žáků se zrakovým postižením
Teacher recommends to study from 9/10/2019.
Seminář III. - Podpora žáků s tělesným postižením a zdravotním oslabením
Teacher recommends to study from 23/10/2019.
Seminář IV. - Podpora žáků s SPU a mentálním postižením
Teacher recommends to study from 7/11/2019.
Study now
Seminář V. - Podpora žáků se sluchovým postižením / s na narušenou komunikační schopností
Teacher recommends to study now - from 21/11/2019.
Previous
Next