Nelineární dynamika a její aplikace
doc. RNDr. Lenka Přibylová, Ph.D.
Nelineární dynamika a její aplikace
Info
Term
Spring 2016

Na následujících odkazech jsou k dispozici slidy přednášky a verze k tisku:

Přednášky k tisku
Slidy z přednášky uzpůsobené pro tisk, vytiskněte si je a dopisovat budeme jen poznámky.
Program Matcont a MatcontM
kontinuační balíky pod Matlab
Matcont a MatcontM jsou kontinuační programy z dílny kolem prof. Kuzněcova, z jehož knihy Elements of applied bifurcation theory budeme nejvíce čerpat. Tato kniha je k dispozici v knihovně, ale zde je elektronický zdroj:

Další stařičký program je z dílny prof. Ermentrouta a jmenuje se Xppaut. Nevypadá nijak moderně, ale umí hodně. Ke stažení na

Ve složce ode jsou k dispozici již vytvořené soubory pro Xppaut.
ode
Teacher recommends to study from 22/2/2016 to 28/2/2016.
Chapter contains:
2
PDF
1
Study text
1
Web
Teacher recommends to study from 29/2/2016 to 6/3/2016.
Chapter contains:
2
Web
Teacher recommends to study from 7/3/2016 to 13/3/2016.
Teacher recommends to study from 14/3/2016 to 20/3/2016.
Chapter contains:
1
Other files
2
PDF
1
Study text
Teacher recommends to study from 21/3/2016 to 27/3/2016.
Chapter contains:
1
Other files
10
PDF
1
Study text
Teacher recommends to study from 28/3/2016 to 3/4/2016.
Teacher recommends to study from 4/4/2016 to 10/4/2016.
Vhodné články ke spojitým bifurkačním analýzám pro závěrečný projekt, je možné zvolit samozřejmě vlastní.
Výstupem by měl být JEDEN bifurkační diagram s fázovými portréty nebo typickými řešeními ve vícerozměrném (n>3) případě. Simulace by měly být provedené v programu Matcont případně Xppaut a podložené článkem s odkazy na něj. Nemusí jít o úplnou analýzu, pravděpodobně bude v článku složitější, než byla probraná látka.

http://www.sciencedirect.com/science/article/pii/S0096300310007551
http://www.sciencedirect.com/science/article/pii/S0096300310007885
http://www.sciencedirect.com/science/article/pii/S0921800906003429
http://www.sciencedirect.com/science/article/pii/S1468121810001446
http://www.sciencedirect.com/science/article/pii/S0025556416000341
http://link.springer.com/article/10.1007/s11538-013-9880-z
http://www.biomathforum.org/biomath/index.php/biomath/article/view/31
http://www.hindawi.com/journals/aaa/2014/930541/abs/
http://www.mii.lt/na/issues/NA_1803/NA18301.pdf
http://www.sciencedirect.com/science/article/pii/S0022247X05012424
http://www.sciencedirect.com/science/article/pii/S0960077905008519
http://www.sciencedirect.com/science/article/pii/S0925231205001049
http://link.springer.com/article/10.1007/BF00276956
http://www.sciencedirect.com/science/article/pii/S0022247X03008837
https://www.researchgate.net/profile/Sten_Jorgensen/publication/222673021_A_biochemically_structured_model_for_Saccharomyces_cerevisiae_J_Biotechnol/links/0912f509c09e55aef2000000.pdf
http://izt.ciens.ucv.ve/ecologia/Archivos/ECO_POB%202012/ECOPO5_2012/Kooi%20et%20al%202012.pdf
https://kuscholarworks.ku.edu/bitstream/handle/1808/12333/Ghosh_ku_0099D_12610_DATA_1.pdf?sequence=1
Teacher recommends to study from 11/4/2016 to 15/4/2016.
Chapter contains:
1
Other files
1
PDF
Teacher recommends to study from 18/4/2016 to 22/4/2016.
Chapter contains:
1
Folder
1
Study text
Teacher recommends to study from 2/5/2016 to 6/5/2016.
Chapter contains:
1
Other files
Teacher recommends to study from 9/5/2016 to 13/5/2016.
Teacher recommends to study from 16/5/2016 to 20/5/2016.
Previous