Úvod, Neurofyziologické aspekty fylogenetického a ontogenetického přístupu v reedukaci poruch hybnosti 21/2/2025
Teacher recommends to study from 21/2/2025 to 27/2/2025.
Neurofyziologické aspekty motorického učení v pohybové analýze a reedukaci: význam kortexu, limbického systému a motorické paměti pro motorické učení 28/2/2025
Teacher recommends to study from 28/2/2025 to 6/3/2025.
Lateralita: motorické učení v kontextu dominance a specializace hemisfér 7/3/2025
Teacher recommends to study from 7/3/2025 to 13/3/2025.
Neurofyziologické aspekty funkce autonomního nervového systému a funkce vnitřních orgánů, význam pro pohybovou analýzu a reedukaci. 14/3/2025
Teacher recommends to study from 14/3/2025 to 20/3/2025.
Subkortikální řízení, PN 21/3/2025
Teacher recommends to study from 21/3/2025 to 27/3/2025.
Poruchy funkce autonomního nervového řízení. Význam mozkového kmene, retikulární formace a hypotalamu. Specifika sfinkterových poruch a únavy u RS 28/3/2025
Teacher recommends to study from 28/3/2025 to 3/4/2025.
Poruchy funkce autonomního nervového řízení. Význam mozkového kmene, retikulární formace a hypotalamu. Specifika sfinkterových poruch a únavy u RS 4/4/2025
Teacher recommends to study from 4/4/2025 to 10/4/2025.
Imaginace: efekt mentální reprezentace pohybu na pohybový výkon a faktory motorického učení 11/4/2025
Teacher recommends to study from 11/4/2025 to 17/4/2025.
Virtuální realita v neurorehabilitaci 25/4/2025
Teacher recommends to study from 18/4/2025 to 24/4/2025.
Previous
Next