Chapter contains:
1
Study text
Chapter contains:
13
Image
1
Video
6
Study text
Chapter contains:
17
Image
3
Video
3
Study text
-
1. V čem spočívá výchovná úloha třídního učitele?
-
2. V čem spočívají činnosti a kompetence třídního učitele?
-
3. Funkce třídního učitele a v jakých rolích vystupuje v očích žáka (Podlahová, 2004):
-
4. Komunikace třídního učitele (Cangelosi, 1994):
-
5. Reflexe a sebereflexe učitele (srov. Krátká – Střelec, 2008; Spousta, 1993)
Chapter contains:
11
Image
3
Video
6
Study text
Chapter contains:
11
Image
1
Video
7
Study text
Chapter contains:
18
Image
4
Video
3
Study text
-
1. Jaký je rozdíl mezi problémovým dítětem a dítětem s poruchami chování?
-
2. Dělení poruch chování
-
3. Možné vnější příčiny poruch chování:
-
4. Vybrané sociálně patologické symptomy v projevech žáků a poruchy chování
-
5. Perspektivní orientace (srov. Průcha, Walterová, Mareš, 2001)
-
6. Inkluzívní vzdělávání (srov. Průcha, Walterová, Mareš, 2001)
Chapter contains:
10
Image
1
Video
7
Study text
Chapter contains:
12
Image
2
Video
8
Study text
Chapter contains:
20
Image
2
Video
4
Study text
Chapter contains:
26
Image
2
Video
3
Study text
Chapter contains:
22
Image
2
Video
3
Study text
Chapter contains:
15
Image
1
Video
7
Study text
Previous