Týden 4
Vzdělávání žáků se SP
ZPĚTNÁ VAZBA NA TÉMA VZDĚLÁVÁNÍ ŽÁKŮ SE SP
naleznate na YouTube - nějaká chyba v ISU - nelze nahrávat multimedia
zde https://youtu.be/GcA_gKOGpcU
NÁHRADA KONTAKTNÍ VÝUKY
(odevzdat do 13.3. abych vám k tomu stihla dát zpětnou vazbu)
Zadání:
- VYTVOŘTE MYŠLENKOVOU MAPU, KTERÁ SHRNUJE VZDĚLÁVÁNÍ ŽÁKŮ SE SLUCHOVÝM POSTIŽENÍM V ČESKÉ REPUBLICE
- NAPIŠTE CO SI MYSLÍTE O INKLUZI ŽÁKŮ SE SP - konstruktivně (ALE AŽ POTÉ, CO PROSTUDUJETE MATERIÁLY) max. 2 normostrany
myšlenkovou mapu můžete napsat v ruce a fotografii vložit do odevzdávárny či vytvořit v PC například pomocí aplikace https://www.xmind.net/zen/
text taktéž vložte do odevzdárny
PODKLADY PRO VYPRACOVÁNÍ A DALŠÍ INSPIRACE
- Kapitola VZDĚLÁVÁNÍ ŽÁKŮ SE SLUCHOVÝM POSTIŽENÍM V ČR: LEGISLATIVA A PRAXE (A. Hudáková) - pozor některá legislativa se měnila (viz níže) - podstata však zůstává
Vyhláška 27/2016 O vzdělávání žáků se SVP - novela i s komentáři
- http://www.nuv.cz/kipr/novela-vyhlasky-c-27-2016
- http://www.msmt.cz/dokumenty-3/vyhlaska-c-27-2016-sb-o-vzdelavani-zaku-se-specialnimi-2
Katalog podpůrných opatření - bude novelizován, ale oblasti podpory se nebudou měnit
Animace a videohospitace projektu Zážitkem k porozumění
Webové stránky škol zřízených podle §16 odst. 9 Školského zákona (škol pro SP/paragrafové školy)
- Jaký škola preferuje komunikační systém
- Jaké stupně vzdělání nabízí (MŠ, ZŠ, SŠ - obory a ukončení)
- pozor ve vloženém dokumentu nejsou aktuální názvy škol
https://www.youtube.com/watch?v=qutLdYsvIFc&feature=youtu.be
https://edition.cnn.com/interactive/2019/05/europe/finland-fake-news-intl/
https://www.youtube.com/watch?v=QGfXKCh02xo&list=WL&index=7&t=211s
https://www.youtube.com/watch?v=-71zdXCMU6A&list=PLDW4YOQsPwSo2Hu4p49tNTbASLVJD_nWL&index=3&t=65s
https://www.youtube.com/watch?v=gmGgplQkrVw
https://www.youtube.com/watch?v=AGQ_7K35ysA
https://www.youtube.com/watch?v=zDZFcDGpL4U&t=62s
Pokud vám není něco jasné, klidně napište do diskuze :)