Dětská poradenská psychologie
-
Dětská poradenská psychologie
-
Nyní studovatP1 - 26.2. - Poradenský kontext, s kým pracovat a proč
-
Nyní studovatS1 - 26.2. - spojený seminář, zadání seminární práce
-
Nyní studovatP2 - 11.3. - Výchova, výchovné nejistoty, kojenec/batole
-
Nyní studovatS2 - 11.3. - Agresivita, adaptační obtíže, trauma, speciální vzdělávací potřeby, sociální znevýhodnění, práce s učiteli a rodiči
-
Nyní studovatP3 - 25.3. - Úzkostnost, strachy, hypersenzitivita
-
Nyní studovatS3 - 25.3. - prezentace kazuistik
-
Nyní studovatP4 - 8.4. - ADHD, ADD
-
Nyní studovatS4 - 8.4. - prezentace kazuistik
-
Nyní studovatP5 - 22.4. - PAS
-
Nyní studovatS5 - 22.4. - prezentace kazuistik
-
Nyní studovatP6 - 6.5. - Handicapy, odlišnosti, předsudky, integrace
-
Nyní studovatS6 - 6.5. - prezentace kazuistik
-
S3 - 25.3. - prezentace kazuistik
-
Dětská poradenská psychologie
-
Nyní studovatP1 - 26.2. - Poradenský kontext, s kým pracovat a proč
-
Nyní studovatS1 - 26.2. - spojený seminář, zadání seminární práce
-
Nyní studovatP2 - 11.3. - Výchova, výchovné nejistoty, kojenec/batole
-
Nyní studovatS2 - 11.3. - Agresivita, adaptační obtíže, trauma, speciální vzdělávací potřeby, sociální znevýhodnění, práce s učiteli a rodiči
-
Nyní studovatP3 - 25.3. - Úzkostnost, strachy, hypersenzitivita
-
Nyní studovatS3 - 25.3. - prezentace kazuistik
-
Nyní studovatP4 - 8.4. - ADHD, ADD
-
Nyní studovatS4 - 8.4. - prezentace kazuistik
-
Nyní studovatP5 - 22.4. - PAS
-
Nyní studovatS5 - 22.4. - prezentace kazuistik
-
Nyní studovatP6 - 6.5. - Handicapy, odlišnosti, předsudky, integrace
-
Nyní studovatS6 - 6.5. - prezentace kazuistik
-