Marketingová komunikace

Harmonogram

Přednášky

Přednášky k předmětu Marketingová komunikace (MPH_MAKK) probíhají vždy ve středu od 14:00-15:40 v učebně P201. První přednáška se koná 25.9.2024.

Na přednáškách budou probírána témata dle osnovy předmětu. Některých přednášek se ujmou odborníci z praxe, v těchto případech může dojít ke změně v termínech, které ale budou dopředu komunikovány.


Týden
Datum přednášky
Téma
Přednášející
Seminář
1
25.9.
Úvod do předmětu, terminologie, integrovaná mark. komunikace, komunikační modely
2
2.10.
Modely hierarchie účinků, komunikační mix

Plánování komunikačního mixu
3
9.10.
Kreativa kampaně a idea making
Lenka Ďurkovičová a Radim Hruška (Narrative media) Kreativní strategie
4
16.10.
Značka
Prezentace 1. části semestrální práce - tým A
/Pátek: + Archetypy značek
5
23.10.
Reklamní strategie

Ivo Mareček (Head of Marketing Communication & Advertising, Unicredit Bank)

Prezentace 1. části semestrální práce - tým B
6
30.10.
 Výkonností online kampaně, PPC, emailing
Štěpán Růža  (Business Factory) Prezentace 1. části semestrální práce - tým C / SEO audit
7
6.11.
---
reading week
8
13.11.
Komunikace na B2B
B2B nástroje
9
20.11.
Psychologie marketingové komunikace
Topical marketing
10
27.11.
Kulturní aspekty mezinárodní marketingové komunikace Prezentace 2. části semestrální práce - tým A
11
4.12.
PR, Krizová komunikace
Markéta Kohoutková a Petra Hanzlová (Lesenky.cz)
Prezentace 2. části semestrální práce - tým B
12
11.12.
Efektivnost komunikace a nástroje měřeníIvan Šimek
Prezentace 2. části semestrální práce - tým C
1318.12. CSR v marketingové komunikaci, green marketing
Etika v marketingové komunikaci 


Semináře

Semináře k předmětu Marketingová komunikace probíhají vždy ve středu od 16:00 do 17:50 v učebně P306 a v pátek od 8:00-9:40 v učebně P302a

Docházka na semináře je povinná v průběhu celého semestru, zaznamenává se ISIC kartou při vstupu do učebny. V semestru je možné mít 2 absence (v případě více absencí je potřebná omluvenka v IS).


Seminární práce

Seminární práce má podobu týmového projektu. Velikost týmu je +-4 členů, dle velikosti seminární skupiny, bude upřesněno na semináři.

Výstupem bude strategický komunikační plán dle stanoveného zadání. Prezentace výstupů řešení bude probíhat ve 2 kolech. Studenti, kteří neprezentují mají stále aktivní roli; zpětnou vazbou a komentáři pomáhají prezentujícímu týmu zlepšit kvalitu návrhů.

K tématům je možné se přihlašovat po skončení prvního semináře.

Termíny k odevzdání seminární práce do IS jsou:

  • Průběžná verze: 15.10. 23:55
  • Finální verze:
    • Téma A: 25.11.  23:55 (st), (pátek o dva dny později)
    • Téma B: 2.12.  23:55 (st)
    • Téma C: 9.12.  23:55 (st)

Součástí odevzdání průběžné a finální verze je také odevzdání příslušné prezentace do IS.

Práci nahrává pouze jeden člen, za včasné odevzdání práce jsou však zodpovědni všichni členové týmu. Každý započatý den zpoždění znamená ztrátu 5 procentních bodů z maximálního hodnocení 100%.

Jak vidíte, průběznou verzi odevzdávají všichni ve stejný den, finální verzi pak pár dnů před příslušnou prezentací.  Takto má každý tým stejně dlouhý čas na přípravu průběžné verze, a také stejně dlouhou prodlevu mezi prezentací průběžné verze a odevzdáním finální verze textu.