Harmonogram
Přednášky
Přednášky k předmětu Marketingová komunikace (MPH_MAKK) probíhají vždy ve středu od 14:00-15:40 v učebně P201. První přednáška se koná 25.9.2024.
Na přednáškách budou probírána témata dle osnovy předmětu. Některých přednášek se ujmou odborníci z praxe, v těchto případech může dojít ke změně v termínech, které ale budou dopředu komunikovány.
Týden | Datum přednášky | Téma | Přednášející | Seminář |
1 | 25.9. | Úvod do předmětu, terminologie, integrovaná mark. komunikace, komunikační modely | RČ | Komunikační plán |
2 | 2.10. | Modely hierarchie účinků, komunikační mix | RČ |
Plánování komunikačního mixu |
3 | 9.10. |
Kreativa kampaně a idea making | Lenka Ďurkovičová a Radim Hruška (Narrative media) |
Kreativní strategie |
4 | 16.10. | Značka |
RČ |
Prezentace 1. části semestrální práce - tým A /Pátek: + Archetypy značek |
5 | 23.10. | Reklamní strategie | Ivo Mareček (Head of Marketing Communication & Advertising, Unicredit Bank) | Prezentace 1. části semestrální práce - tým B |
6 | 30.10. | Výkonností online kampaně, PPC, emailing | Štěpán Růža (Business Factory) | |
7 | 6.11. | reading week | --- | reading week |
8 | 13.11. |
Komunikace na B2B |
Milan Šulc
(Oktium) |
B2B nástroje |
9 | 20.11. | Psychologie marketingové komunikace |
RČ | Topical marketing |
10 | 27.11. | Kulturní aspekty mezinárodní marketingové komunikace | RČ | Prezentace 2. části semestrální práce - tým A |
11 | 4.12. | PR, Krizová komunikace | Markéta Kohoutková a Petra Hanzlová (Lesenky.cz) | Prezentace 2. části semestrální práce - tým B |
12 | 11.12. | Efektivnost komunikace a nástroje měření | Ivan Šimek |
Prezentace 2. části semestrální práce - tým C |
13 | 18.12. | CSR v marketingové komunikaci, green marketing | RČ | Etika v marketingové komunikaci |
Semináře
Semináře k předmětu Marketingová komunikace probíhají vždy ve středu od 16:00 do 17:50 v učebně P306 a v pátek od 8:00-9:40 v učebně P302a.
Docházka na semináře je povinná v průběhu celého semestru, zaznamenává se ISIC kartou při vstupu do učebny. V semestru je možné mít 2 absence (v případě více absencí je potřebná omluvenka v IS).
Seminární práce
Seminární práce má podobu týmového projektu. Velikost týmu je +-4 členů, dle velikosti seminární skupiny, bude upřesněno na semináři.
Výstupem
bude strategický komunikační plán dle stanoveného zadání.
Prezentace výstupů řešení bude probíhat ve 2 kolech. Studenti, kteří
neprezentují mají stále aktivní roli; zpětnou vazbou a komentáři
pomáhají prezentujícímu týmu zlepšit kvalitu návrhů.
K tématům je možné se přihlašovat po skončení prvního semináře.
Termíny k odevzdání seminární práce do IS jsou:
- Průběžná verze: 15.10. 23:55
- Finální verze:
- Téma A: 25.11. 23:55 (st), (pátek o dva dny později)
- Téma B: 2.12. 23:55 (st)
- Téma C: 9.12. 23:55 (st)
- Téma A: 25.11. 23:55 (st), (pátek o dva dny později)
Součástí odevzdání průběžné a finální verze je také odevzdání příslušné prezentace do IS.
Práci nahrává pouze jeden člen, za včasné odevzdání práce jsou však zodpovědni všichni členové týmu. Každý započatý den zpoždění znamená ztrátu 5 procentních bodů z maximálního hodnocení 100%.
Jak vidíte, průběznou verzi odevzdávají všichni ve stejný den, finální verzi pak pár dnů před příslušnou prezentací. Takto má každý tým stejně dlouhý čas na přípravu průběžné verze, a také stejně dlouhou prodlevu mezi prezentací průběžné verze a odevzdáním finální verze textu.