5.
Prosím, pročtěte si samostatně nabízené případově studie a promyslete si, kterého žáka by jste v rámci svého úkolu rádi zpracovávali. V rámci následující výuky si zadání jednotlivých případů jednotlivě rozdělíme, aby se prezentace neopakovaly. Vzhled k počtu studentů budete prezentovat maximálně ve dvojicích, nebo i samostatně. Do výběru jsem záměrně zařadila osoby různého věku s lehkým, ale i se středně těžkým či těžkým mentálním postižením, abychom obsáhli celé spektrum možností podpory. Prosím, věnujte tento týden čas prostudování jednotlivých případů a promyslete si, jak budete úkol zpracovávat a následně prezentovat spolužákům. Pokud se rozhodnete se se spolužáky domluvit např. v rámci nějaké společné skupiny nebo jiné výuky a případy si rozdělit mezi sebou předem, nemám s tím problém. Jinak to uděláme v další společné výuce.