Marketing 2
Modely hierarchie účinků
Cíle |
Cílem tohoto bloku je seznámit vás s vývojem modelů hierarchie účinků, resp. vysvětlit, jak se vyvíjely názory na to, jakým způsobem spotřebitel přijímá informace, které se k němu šíří z různých komunikačních kanálů, jakým způsobem na ně reaguje a jaký vliv mají na jeho kupní rozhodování a chování. Po prostudování tohoto bloku byste měli být schopni:
LiteraturaZákladní studijní text naleznete na is.muni.cz/auth/el/1456/podzim2010/MPH_MAR2/18557062/18558057/Modely_hierarchie_ucinku.doc.
Texty, na které se studijní materiál odkazuje, naleznete na is.muni.cz/auth/el/1456/podzim2010/MPH_MAR2/18557062/18558057/Marketingova_komunikace-Hierarchicke_modely_1.doc, is.muni.cz/auth/el/1456/podzim2010/MPH_MAR2/18557062/18558057/Marketingova_komunikace-Hierarchicke_modely_2.doc, is.muni.cz/auth/el/1456/podzim2010/MPH_MAR2/18557062/18558057/Marketingova_komunikace-Hierarchicke_modely_3.doc, is.muni.cz/auth/el/1456/podzim2010/MPH_MAR2/18557062/18558057/Marketingova_komunikace-Hierarchicke_modely_4.doc a is.muni.cz/auth/el/1456/podzim2010/MPH_MAR2/18557062/18558057/The_Development_of_the_Hierarchy_of_Effects.pdf. |