Blok 1
Cíle
Cílem prvního bloku je získat rámcové poznatky o fungování trhu EU jako celku a specifikách fungování jednotlivých trhů EU, které jsou dány působením různých faktorů prostředí v daných zemích. Tyto faktory i rámcové podmínky fungování EU mají výrazný vliv na marketingové řízení podniků a podnikatelé i marketéři by je měli znát.
Časová náročnost (přípravu POTu a zpracování seminární práce lze zařadit do kteréhokoliv z bloků)
Forma zátěže
počet opakování |
hodin |
celkem | |
příprava na přednášku a tutoriál |
1 |
4 |
4 |
přednáška a tutoriál |
1 |
4 |
4 |
autokorekční cvičení |
1 |
2 |
2 |
příprava POT |
1 |
16 |
16 |
seminární práce - dotaznĂík |
1 |
6 |
6 |
celková pracovní zátěž |
|
|
10 - 32 |
Způsob studia
Na setkání v rámci prvního studijního bloku doporučujeme nastudovat doporučené zdroje (viz Kapitola 1-4), které slouží také jako podklad pro autokorekční testy a Vaši přípravu na zkoušku.