Pedagogicko-psychologická diagnostika v práci učitele
-
Pedagogicko-psychologická diagnostika v práci učitele
-
Nyní studovatNovinky a aktualizace informací k výuce
-
Nyní studovatOrganizační informace
-
Nyní studovatVyučující a kontakty
-
Nyní studovatRozvrh přednášek a seminárních skupin
-
Nyní studovatCíle předmětu
-
Nyní studovatObsah předmětu
-
Nyní studovatVýstupy z učení
-
Nyní studovatKlíčové pojmy
-
Nyní studovatLiteratura
-
Nyní studovatUkončení předmětu a metody hodnocení
-
Nyní studovatPřednáška č. 1: Diagnostika výsledků žáků
-
Nyní studovatPřednáška č. 2: Diagnostika chování žáků
-
Nyní studovatPřednáška č. 3: Školní didaktické testy
-
•Pro studenty
-
Pro vyučující
-
-
Nyní studovatPřednáška č. 4: Diagnostika nadání
-
Nyní studovatPřednáška č. 5: Diagnostika nadání - software pro screening nadání
-
Nyní studovatSeminář č. 1: diagnostika výsledků žáků
-
•Pro studenty
-
Pro vyučující
-
-
Nyní studovatSeminář č. 2: diagnostika chování žáků
-
•Pro studenty
-
Pro vyučující
-
-
Nyní studovatSeminář č. 3: školní didaktické testy
-
Nyní studovatSeminář č. 4: diagnostika nadání
-
•Pro studenty
-
Pro vyučující
-
-
Nyní studovatSeminář č. 5: diagnostika sociálních vztahů
-
Výstupy z učení
Na konci tohoto kurzu student:
- vysvětlí základní přístupy diagnostikování žáka ve třídě (či skupině) a na škole.
- dokáže interpretovat výsledky psychologického či speciálně pedagogického vyšetření a evaluovat navazující intervenci ve škole.
- formuluje cíl komplexnějšího diagnostického postupu, zvolí vhodné diagnostické nástroje a zdroje informací.
- zkonstruuje didaktický test či rozsáhlejší dotazník.
- získaná data analyzuje základními technikami, interpretuje výsledky, prezentuje je ústně a písemně srozumitelným způsobem kolegům, žákům a rodičům a navrhuje implementaci a opatření na individuální úrovni.
-
Pedagogicko-psychologická diagnostika v práci učitele
-
Nyní studovatNovinky a aktualizace informací k výuce
-
Nyní studovatOrganizační informace
-
Nyní studovatVyučující a kontakty
-
Nyní studovatRozvrh přednášek a seminárních skupin
-
Nyní studovatCíle předmětu
-
Nyní studovatObsah předmětu
-
Nyní studovatVýstupy z učení
-
Nyní studovatKlíčové pojmy
-
Nyní studovatLiteratura
-
Nyní studovatUkončení předmětu a metody hodnocení
-
Nyní studovatPřednáška č. 1: Diagnostika výsledků žáků
-
Nyní studovatPřednáška č. 2: Diagnostika chování žáků
-
Nyní studovatPřednáška č. 3: Školní didaktické testy
-
•Pro studenty
-
Pro vyučující
-
-
Nyní studovatPřednáška č. 4: Diagnostika nadání
-
Nyní studovatPřednáška č. 5: Diagnostika nadání - software pro screening nadání
-
Nyní studovatSeminář č. 1: diagnostika výsledků žáků
-
•Pro studenty
-
Pro vyučující
-
-
Nyní studovatSeminář č. 2: diagnostika chování žáků
-
•Pro studenty
-
Pro vyučující
-
-
Nyní studovatSeminář č. 3: školní didaktické testy
-
Nyní studovatSeminář č. 4: diagnostika nadání
-
•Pro studenty
-
Pro vyučující
-
-
Nyní studovatSeminář č. 5: diagnostika sociálních vztahů
-