Klíčové pojmy
pedagogická diagnostika
diagnostikování
diagnóza
typy diagnostikování
přístupy v diagnostikování
diagnostická kompetence
etapy pedagogického diagnostikování
diagnostické metody
školní poradenské pracoviště
školské poradenské zařízení
roviny diagnostikování v praxi
chyby v diagnostické činnosti
pozorování
typy pozorování
datový záznam
Flandersův systém
rozhovor
typy rozhovoru
diagnostický rozhovor jeho typy a fáze
typy otázek kladených v rámci diagnostického rozhovoru
anamnéza a její typy
portfolio jeho typy a funkce
dynamické hodnocení
strukturální kognitivní modifikovatelnost
zkušenost zprostředkovaného učení
instrumentální obohacování
kognitivní funkce
kognitivní mapa
model pěti postupů
podpůrná opatření
plán pedagogické podpory
individuální vzdělávací plán
nakládání s osobními údaji
doporučení ke vzdělávání
výsledky žáků
klíčové kompetence
formativní hodnocení
autentické diagnostikování
analýza činnosti žáků
šest přístupů k diagnostikování výsledků žáků
didaktický test
zpětná vazba