Didaktika plaveckých sportů - navazující prezenční
-
Didaktika plaveckých sportů - navazující prezenční
-
Nyní studovatDidaktika plaveckých sportů
-
•Úvod do didkatiky plavání
-
•Základy didkatiky plavání
-
•Didaktika jednotlivých plaveckých způsobů
-
•Startovní skoky
-
•Plavecké obrátky a výjezdy
-
•Pravidla plavání
-
•Vodní záchrana v pedagogické praxi
-
•Metodické výstupy v praktickém semináři na bazéně
-
-
Jaké můžeme využít organizační formy ve výuce plavání?
Organizační formu výuky plavání volíme dle počtu žáků nebo dle využití prostoru, který máme k dispozici.
Dle počtu žáků:
- kolektivní– všichni plní jednotný program
- skupinové– rozdělení do skupin např. dle věku, plaveckého způsobu, délky tratě
- dvojic– využití vzájemné pomoci a korekce chyb
- individuální– nácvik techniky a odstraňování chyb v technice
Dle využití prostoru:
- frontální plavání – spojené dráhy nebo na šířku – plavci plavou v řadě vedle sebe
- plavání v jedné dráze – za sebou tam – nazpět po břehu (např. nácvik motýlka)
- dvě nebo tři dráhy spojené – plaveme ve dvou elipsách – po kraji tam, středem zpět
- na každé dráze jedno družstvo– domluva na základním pohybu plavců
-
Didaktika plaveckých sportů - navazující prezenční
-
Nyní studovatDidaktika plaveckých sportů
-
•Úvod do didkatiky plavání
-
•Základy didkatiky plavání
-
•Didaktika jednotlivých plaveckých způsobů
-
•Startovní skoky
-
•Plavecké obrátky a výjezdy
-
•Pravidla plavání
-
•Vodní záchrana v pedagogické praxi
-
•Metodické výstupy v praktickém semináři na bazéně
-
-