Inovační management

Týmový projekt

Vaším úkolem bude inovovat karetní hru Prší takovým způsobem, abyste u hráčů podpořili rozvoj znalostí či dovedností v jednom ze zadaných témat. V rámci této inovace si projdete jako tým zjednodušeným inovačním procesem.

Jednoduchá pravidla hry najdete zde: https://cs.wikibooks.org/wiki/Pokladnice_her/Klasick%C3%A9_karetn%C3%AD_hry/Pr%C5%A1%C3%AD


Cílová skupina

Studenti kombinované formy studia Ekonomicko-správní fakulty, program Podniková ekonomika a management.

Pamatujte, že hru inovujete pro tuto cílovou skupinu. Ta má specifické vlastnosti a potřeby (problémy), které v jednotlivých zadaných tématech řeší.

 

Témata ke zpracování

Konkrétní téma si vybírá samotný tým. Jsou zadána rámcově, je možné si je smysluplně zúžit. Vaším úkolem je u vybrané skupiny lidí rozvinout následující znalosti a dovednosti:

  • Finanční gramotnost
  • Podnikavost
  • Společenská odpovědnost a udržitelnost

 

Týmy

Budete pracovat v týmech o 3-5 členech, které si sami utvoříte skrze tuto tabulku: https://muni.cz/go/870271 .

Pokud se domluvíte sami se svými spolužáky, můžete tým rovnou uzavřít. Pokud ne (nebo budete třeba jen dva či budete chtít více členů), napište se na volný řádek. Nebo se připište na řádek, kde už někdo je a s kým se mezitím domluvíte. 

Pokud preferujete napsat nabídku "klasicky", využijte předmětové fórum: https://muni.cz/go/c0db1d

Po neděli 1. 10. budou týmy pospojovány přímo vyučujícími (ale lépe, když tým poskládáte sami).

Organizace práce v týmu je na interní domluvě; zátěž v jednotlivých fázích je možné si rozdělit, každý člen týmu by se ale měl alespoň částečně zúčastnit každé z nich (tj. je možné, že několk z členů týmu po domluvě odvede většinu práce ve fázi a zbytek jim bude asistovat/dá zpětnou vazbu a podobně). Pokud je zapojení nerovnoměrné, zachyťte to konkrétně ve Zprávě o zpracování projektu - viz níže.


Harmonogram

Fáze

Deadline

Úkoly – podrobnější pokyny budou zveřejněny v samostatných podkapitolách interaktivní osnovy

Definice problému a analýza atributů výchozí hry

29. 10. 2023 (vč.), výstupy vložte do příslušné složky odevzdávárny

1. Vyberte si téma ke zpracování

2. Analyzujte cílovou skupinu a její potřeby (rozhovory, dotazník)

3. Formulujte řešený problém

4. Proveďte morfologickou analýzu hry Prší

Tvorba a výběr nápadů nápadů

Není stanoven deadline

1. Dle pokynů vytvořte nápady na rozšíření hry

2. Vytvořte smysluplné varianty hry

3. Z nápadů vyberte vhodnou variantu k vytvoření hry

Vytvoření prototypu hry

26. 11. 2023 (vč.), výstupy vložte do příslušné složky odevzdávárny

Zpětná vazba jinému týmu

3. 12. 2023 (vč.), výstupy vložte do příslušné složky odevzdávárny

1. Vypracujte zpětnou vazbu jinému týmu

Úpravy hry a její odevzdání

10. 12. 2023 (vč.), výstupy vložte do příslušné složky odevzdávárny

1. Upravte hru na základě zpětné vazby a otestujete ji

2. Dokončete zprávu o zpracování projektu (viz níže)

2. 1. 2024 (vč.), výstupy vložte do příslušné složky odevzdávárny

1. Vypracujte zpětnou vazbu jinému týmu


Hodnocení

Hodnocena bude inovovaná hra a to, nakolik řeší definovaný problém cílové hry (vč. kvality nastavení tohoto problému). Součástí hodnocení je i zpráva o průběhu zpracování projektu, viz níže. V případě neplnění nastavených deadlinů bude hodnocení odpovídajícím způsobem kráceno.

 

Zpráva o zpracování projektu

Doporučujeme už v průběhu zpracování psát krátkou reflexní zprávu – jaké aktivity jste provedli, co se vám povedlo (a co ne), respektive, co jste se naučili. Pokud jsou mezi jednotlivými fázemi zásadní rozdíly v zapojení, uveďte to do zprávy taktéž. Délka zprávy je minimálně 2 A4. Vkládáte ji opět do odevzdávárny.