Projekty cestovního ruchu

ÚKOL Č. 2: Případové studie service design

Odevzdání do 14.4. v odevzdávárně: 

Vyhodnocení úkolu - Blueprint

Co je potřeba si uvědomit:

  1. Blueprint mapuje KOMPLEXITU konkrétní existující SLUŽBY (např. ubytování v hotelu).
  2. KOMPLEXITA znamená vzít v úvahu nejen to, co se odehrává na scéně, ale i aktivitu v zákulisí a PODNIKOVÉ PROCESY (např. kuchyňské vybavení, rezervační systémy, úklidový systém).
  3. Průchod službou si představujeme z pohledu osoby interagující se službou (co a jak konkrétně uživatel dělá/s čím se setkává, když přijde do kontaktu se službou).
  4. Zároveň je nutné si uvědomit, co dělají v daný okamžik viditelní i zákulisní ZAMĚSTNANCI (např. připravují jídlo v kuchyni, uklízejí pokoj, vykonávají administrativní agendu).


Další komentář si můžete poslechnout ve videu: