Předmět je ukončen ústní zkouškou. Zkouška bude probíhat formou rozpravy nad seminární prací. Seminární práce je zaměřena na diagnostikování dítěte s obtížemi a návrhy na intervenční program. Sledována budou teoretická východiska práce opřená o tematické okruhy tohoto předmětu.
Požadavky na zakončení
Doporučená literatura
Bednářová, J., & Šmardová, V. (2008). Diagnostika dítěte předškolního věku. Brno: Computer Press.
Sedláčková, H., Syslová, Z., & Štěpánková, L. (2012). Hodnocení výsledků předškolního vzdělávání. Praha: Wolters Kluwer.
Syslová, Z., Kratochvílová, J., & Fikarová, T. (2018). Pedagogická diagnostika v mateřské škole. Brno: Portál.
Syslová, Z., & Kratochvílová, J. (2018). Metodika pro učitele: Příručka pro diagnostický nástroj PREDICT. Praha: Raabe.
Zelinková, O. (2001). Pedagogická diagnostika a individuální vzdělávací program. Praha: Portál.
Pro zájemce o hlubší porozumění problematice diagnostikování dáváme k dispozici další odbornou literaturu
Swierkoszova
VUP Metodika PV 2007
Kapitola obsahuje:
4
PDF
6
Studijní materiály
2
Video
1
Studijní text
Kapitola obsahuje:
1
Obrázek
2
PDF
1
Studijní materiály
Kapitola obsahuje:
1
PDF
1
Studijní materiály
1
Video
1
Studijní text
Kapitola obsahuje:
1
Obrázek
1
PDF
3
Studijní materiály
4
Web
Kapitola obsahuje:
4
PDF
3
Studijní materiály
1
Video
1
Studijní text
Kapitola obsahuje:
1
PDF
3
Studijní materiály
2
Web
Kapitola obsahuje:
1
Studijní materiály
Kapitola obsahuje:
1
Studijní materiály
Předchozí