Projekty cestovního ruchu

Service Design a jeho nástroje - východiska

Prezentace k tutoriálu:

Chyba: Odkazovaný objekt neexistuje nebo nemáte právo jej číst.
https://is.muni.cz/el/econ/jaro2024/MKR_PRCR/um/prednasky/MKR_PRCR_01_Service_Design_2023.pdf

Studijní literatura:

Chyba: Odkazovaný objekt neexistuje nebo nemáte právo jej číst.
https://is.muni.cz/el/econ/jaro2024/MKR_PRCR/um/studijni_materialy/Customer_Experience_Driven_Destination_Management_2009.pdf
Chyba: Odkazovaný objekt neexistuje nebo nemáte právo jej číst.
https://is.muni.cz/el/econ/jaro2024/MKR_PRCR/um/studijni_materialy/Service_design_Suggestinga_qualitative_multistepapproach.pdf
Chyba: Odkazovaný objekt neexistuje nebo nemáte právo jej číst.
https://is.muni.cz/el/econ/jaro2024/MKR_PRCR/um/studijni_materialy/Service_design_and_tourism_2012.pdf
Chyba: Odkazovaný objekt neexistuje nebo nemáte právo jej číst.
https://is.muni.cz/el/econ/jaro2024/MKR_PRCR/um/studijni_materialy/skvele-sluzby_nahled-1.pdf

Zajímavé odkazy:

K procvičení:

1. The Story of Spotify Personas

Pročtěte si článek na webu a zodpovězte si otázky: Jak Spotify utvářel persony? Jak zachycoval potřeby, postoje a návyky svých uživatelů?

Článek dostupný zde: https://spotify.design/article/the-story-of-spotify-personas

2. Service design: Suggesting a qualitative multistep approach

Pročtěte si odborný článek ze studijních materiálů a zodpovězte otázky týkající se výzkumu realizovaného v zábavním parku: Jaký výzkum byl aplikován? Jaký byl postup výzkumu? Jaké archetypy byly zkoumány? Jak vypadala jejich zákaznická cesta?

3. Case Study Hurtigruten Cruise

Prohlédněte si následující případovou studii, která se zaměřuje na průběh zákaznické cesty. Uveďte významné faktory, které zážitek zákazníků ovlivnily. Zaměřte se na to, KDO byli zákazníci, JAK a KDY byla zjišťována jejich spokojenost se službou a JAK vypadala jejich zákaznická cesta ("highs", "lows", "momenty překvapení").
CS Hurtigruten Cruise Service design and tourism 2012
PDF ke stažení