Titulní strana předmětů BKH_MAR1
2. soustředění
Cíle
Na druhém soustředění se v jeho první části seznámíte s následujícím tématem:
- cílený marketing.
Cílem této části soustředění je:
- rozšíření vašich znalostí o koncepci cíleného marketingu a výhodách jeho využití oproti aplikaci tradičního hromadného marketingu
- vysvětlení procesu STP tvořícího obsah cíleného marketingu.
Ve druhé části tohoto soustředění proběhnou prezentace POTu na 1. téma - vice informací viz Harmonogram předmětu, Pokyny k POTu a Požadavky na obsah POTu.
Časová náročnost
Forma zátěže |
Počet opakování |
Hodin |
Celkem |
Příprava na přednášku |
1 |
4 |
4 |
Přednáška a tutoriál |
1 |
4 |
4 |
*Příprava POTu – 1. téma |
1 |
23 |
23 |
*Příprava prezentace POTu – 1. téma |
1 |
4 |
4 |
Celková pracovní zátěž 2. soustředění |
|
|
8 h/*35h |
*Týká se pouze těch studentů, kteří na tomto setkání prezentují dle Harmonogramu předmětu POT na 1. téma.
Prezentace
PowerPointovou prezentaci využívanou vyučujícím pro toto soustředění lze nalézt na is.muni.cz/auth/el/1456/jaro2013/BKH_MAR1/um/12262487/PHMAR1-Cil_marketing.ppt.
Literatura
Základní studijní text naleznete v Distanční studijní opora.
Rozšiřující nepovinný studijní materiál naleznete na is.muni.cz/auth/el/1456/jaro2013/BKH_MAR1/um/12262487/segmentace_YR.doc.