Harmonogram předmětu
Výuka je rozčleněna do tří bloků, kopírující kontaktní přímou výuku. Kontaktní výuka bude zaměřena zejména na praktickou stránku realizace marketingového řízení, tj. na ukázky, příklady, řešení konkrétních problémů z marketingu na trzích EU.
1. blok
| |
1. soustředění |
přednáška |
Obsah |
Úvod do předmětu, organizační záležitosti, přiblížení specifik mezinárodního marketingového managementu a specifik marketingu v EU a pojmy, se kterými budete pracovat v průběhu celého kurzu. |
|
tutoriál |
|
Prvky prostředí EU a složky kultury a jejího vlivu na marketingové řízení |
samostudium k 1. soustředění |
Nastudování problematiky tématu - kapitoly 1 a 2 věnovanému specifikům mezinárodního marketingu, marketingu v EU a fungování trhu EU a přípravu otázek k přednášce a tutoriálu |
samostudium |
Zvládnutí obsahu tématu - kapitoly 3 věnované metodám a technikám analýzy prostředí trhu EU využívaných v rámci marketingového managementu a kapitoly 4 věnované vlivu prvků kultury na marketingové řízení na trzích EU. Doporučujeme projít si otázky v autokorekčním testu: (ke kapitole 1,2, 3 a 4) - cca 120 minut
|
Důležitý termín!!!!! Do konce čtvrtého týdne semestru je nutné vložit do odevzdávány IS na adresu: https://is.muni.cz/auth/dok/rfmgr.pl?fakulta=1456;obdobi=5003;kod=MKH_MAEU;furl=%2Fel%2F1456%2Fjaro2011%2FMKH_MAEU%2Fode%2F;info= soubor s vybraných tématem POTu a Vašim jménem a příjmením
|
2. blok
| |
2. soustředění |
přednáška a tutoríál |
Obsah |
případové studie, příklady z oblasti kupního chování zákazníka na trzích EU, tvorby marketingové strategie, procesu segmentace a positioningu a specifik marketingového výzkumu na trzích EU |
samostudium k 2. soustředění |
Nastudování problematiky specifik a odlišností kupního chování zákazníků na zahraničních trzích, tvorby mezinárodní marketingové strategie, procesu segmentace a targetingu, specifik umísťování a specifik mezinárodního marketingového výzkumu na trzích EU |
samostudium |
Vedle výše uvedené problematiky (samostudium k 2. soustředění) doporučujeme projít si otázky v autokorekčním testu: (ke kapitole 5,6, 7 a 8) - cca 120 minut |
3. blok
| |
3. soustředění |
přednáška a tutoriál |
|
Specifika marketingového mixu a význam veletrhů a výstav na trzích EU |
Obsah |
Příklady a případové studie z problematiky adaptace marketingového mixu na trzích EU |
samostudium ke 3. soustředění |
Nastudování problematiky nutnosti adaptace, resp. možností standardizace prvků marketingového mixu na trzích EU. |
samostudium |
Vedle výše uvedené problematiky (samostudium ke 3. soustředění) doporučujeme projít si otázky v autokorekčním testu: (ke kapitole 9, 10, 11, 12 a 13) - cca 120 minut a také nastudovat poznatky týkající se účasti na veletrzích a výstavách v EU |
Důležitý termín!!!!! Do konce posledního dne výukové části semestru (tj. do konce 13. týdne semestru) je nutné vložit do odevzdávány IS na adresu: https://is.muni.cz/auth/dok/rfmgr.pl?fakulta=1456;obdobi=5003;kod=MKH_MAEU;furl=%2Fel%2F1456%2Fjaro2011%2FMKH_MAEU%2Fode%2F;info= zpracovaný POT a vyplněný dotazník s analýzou dat a informací
|