Marketing 1
Harmonogram seminářů
Harmonogram
1. seminář řešení případové studie
2. seminář řešení případové studie
3. seminář řešení případové studie
4. seminář řešení případové studie + nahlášení se na jednotlivá témata seminární práce (termín je orientační, bude v průběhu semestru upřesněno)
5. seminář řešení případové studie
6. seminář řešení případové studie
7. seminář prezentace seminární práce teamy
8. seminář prezentace seminární práce teamy
9. seminář prezentace seminární práce teamy
10. seminář prezentace seminární práce teamy (pondělní skupiny – státní svátek)
11. seminář prezentace seminární práce teamy
12. seminář prezentace seminární práce teamy
13. seminář předtermín – závěrečný test (je třeba se přihlásit v ISu v relevantním období)
Přiblížení obsahu
- Případové studie
Na určených seminářích budou společně řešeny případové studie z oblasti marketingu.
- Seminární práce
Seminární práce má podobu teamového projektu. Velikost teamu bude záviset na počtu studentů na jednotlivých seminářích (odhadovaná velikost jsou 2 studenti). Pokud nebude vyučujícím v průběhu semestru uvedeno jinak, bude každé téma na daném semináři prezentováno 2 teamy.
Přihlašování na jednotlivá témata – viz harmonogram (je však možné, že v této části budou ještě probíhat změny). Témata budou vyhlášena, jakmile to bude možné. Výstupem bude marketingový plán dle stanoveného zadání.