Inkluzivní vzdělávání jedinců s poruchami chování

Organizační pokyny k předmětu

Cílem předmětu je seznámení s teoretickými koncepty v přístupech k problematice poruch emocí nebo chování; terminologie tendence, trendy, přístupy; otázky edukace, integrace a inkluse jedince s poruchami chování. Vytvoření projektu v inkluzivním konceptu speciální pedagogiky – etopedie (cíle projektu, postupy plánování, prezentace). Etopedie v kontextu inkluzivní teorie a praxe. Porucha chování jako dynamický fenomén – vertikální, horizontální úroveň Přístupy k dětem s PCH. Koncept resilience a inkluze v intervenci dětí v riziku, s problémy, s poruchami chování.

Sylabus předmětu

Seminární práce Jaké informační a praktické zdroje přináší teorie resilience pro inkluzi dětí v riziku a s problémy v chování na základní škole hlavního vzdělávacího proudu.

Rozsah: 3 normostrany, 12 TimesNewRoman, 1,5 řádkování

Literatura: ŠOLCOVÁ, I. Vývoj resilience v dětství a dospělosti. 1. vyd. Praha: Grada Publishing, 2009. ISBN 978-80-247-2947-3.

Termín odevzdání: do 8.12.2015