Online kurz akademické angličtiny pro humanitní studia II

Seminar 2 - Fine Arts

V tématu nazvaném „The Fine Arts“ se budete zabývat výtvarným uměním. V úvodním kvízu si zjistíte, jaké máte všeobecné znalosti z této oblasti. Dále si zde rozšíříte slovní zásobu, která Vám pomůže při diskusích na toto téma, prakticky si procvičíte, jak za pomoci správných výrazových prostředků a gramatických struktur porovnat dva různé předměty, připomenete si, jak co nejlépe zakončit jednotlivé odstavce textu a v závěru si na poslechovém cvičení ověříte své schopnosti porozumění mluvenému slovu. V diskusním fóru Vám nebude chybět ani prostor pro své názory. Tabulka dole Vám nabízí stručný přehled o probírané gramatice, slovní zásobě, jazykových funkcích a dovednostech.

Gramatika: Srovnávací věty. Komparativa a superlativa.

Slovní zásoba: Výtvarná umění.

Jazykové funkce a dovednosti: Porozumění autentickému audiozáznamu. Schopnost vyjádření vlastní myšlenky a názoru, porovnání různých předmětů. Dovednost zakončit jednotlivé části textu.

In the seminar “The Fine Arts” you will cover various aspects of the visual arts. In the introductory quiz you can test your general knowledge in this area. In the following sections you can expand your vocabulary, which will then assist you in the theme-based discussions that are possible in the online forum. You can express your ideas about art through the use of modeled expressions and grammatical structures for comparing and contrasting. There is a section focusing on paragraph structure, including the use of effective topic sentences and closing sentences. The listening activity focuses on determining differences between synonymous expressions and listening for detail. The table below shows a brief overview of the grammar, vocabulary, language functions and skills covered.

Grammar: Comparing and contrasting sentence structures; comparatives and superlatives

Vocabulary: Visual arts

Language functions and skills: Listening comprehension; expressing ideas and opinions; comparing various objects; opening and closing sentences

Seminar 2