Inovační management

Týmový projekt

Vaším úkolem bude inovovat karetní hru Prší takovým způsobem, abyste u hráčů podpořili rozvoj znalostí či dovedností v jednom ze zadaných témat. V rámci této inovace si projdete jako tým zjednodušeným inovačním procesem.

Jednoduchá pravidla hry najdete zde: https://cs.wikibooks.org/wiki/Pokladnice_her/Klasick%C3%A9_karetn%C3%AD_hry/Pr%C5%A1%C3%AD


Cílová skupina

Studenti kombinované formy studia Ekonomicko-správní fakulty, program Podniková ekonomika a management.

Pamatujte, že hru inovujete pro tuto cílovou skupinu. Ta má specifické vlastnosti a potřeby (problémy), které v jednotlivých zadaných tématech řeší.

 

Témata ke zpracování

Konkrétní téma si vybírá samotný tým. Jsou zadána rámcově, je možné si je smysluplně zúžit. Vaším úkolem je u vybrané skupiny lidí rozvinout následující znalosti a dovednosti:

  • Finanční gramotnost
  • Podnikavost
  • Společenská odpovědnost a udržitelnost

 

Týmy

Budete pracovat v týmech o 3-5 členech, které si sami utvoříte skrze tuto tabulku:

Pokud se domluvíte sami se svými spolužáky, můžete tým rovnou uzavřít. Pokud ne (nebo budete třeba jen dva či budete chtít více členů), napište se na volný řádek, který odpovídá vašim aspiracím na náročnost práce či její styl. Nebo se připište na řádek, kde už někdo je a s jehož aspirací souzníte (nevpistujte se do týmů, které jsou kompletní). Aspirace slouží k vašemu sladění očekávání, nebudou nijak zohledněny v rámci hodnocení.

Pokud preferujete napsat nabídku "klasicky", využijte kanál "Domluva týmy" v Teams: https://muni.cz/go/872784

Po neděli 10. 10. budou týmy pospojovány přímo vyučujícími (budeme se snažit respektovat aspirace, ale lépe, když tým poskládáte sami).

Organizace práce v týmu je na interní domluvě; zátěž v jednotlivých fázích je možné si rozdělit, každý člen týmu by se ale měl alespoň částečně zúčastnit každé z nich (tj. je možné, že několk z členů týmu po domluvě odvede většinu práce ve fázi a zbytek jim bude asistovat/dá zpětnou vazbu a podobně). Pokud je zapojení nerovnoměrné, zachyťte to konkrétně ve Zprávě o zpracování projektu - viz níže.


Harmonogram

Fáze

Deadline

Úkoly – podrobnější pokyny budou zveřejněny v samostatných podkapitolách interaktivní osnovy

Definice problému a analýza atributů výchozí hry

3. 11. 2021 (vč.), výstupy vložte do složky svého týmu, kterou si vytvoříte v rámci kroku 1

1. Vytvořte v Teams ve složce Týmové projekty novou složku s názvem svého týmu

2. Vyberte si téma ke zpracování

3. Analyzujte cílovou skupinu a její potřeby (rozhovory, dotazník)

4. Formulujte řešený problém

5. Proveďte morfologickou analýzu hry Prší

Na tutoriálu 1 nebo samostatně (není stanoven deadline)

1. Dle pokynů vytvořte nápady na rozšíření hry

2. Vytvořte smysluplné varianty hry

3. Z nápadů vyberte vhodnou variantu k vytvoření hry

Vytvoření prototypu hry

26. 11. 2021 (vč.), výstupy vložte do složky svého týmu

Zpětná vazba jinému týmu

5. 12. 2021 (vč.): Na tutoriálu 2 nebo samostatně – vložíte do složky příslušného týmu

1. Vypracujte zpětnou vazbu jinému týmu

Úpravy hry a její odevzdání

12. 12. 2021 (vč.), výstupy vložte do složky svého týmu

1. Upravte hru na základě zpětné vazby a otestujete ji

2. Dokončete zprávu o zpracování projektu (viz níže)

2. 1. 2022 (vč.): vložíte do složky příslušného týmu

1. Vypracujte zpětnou vazbu jinému týmu


Hodnocení

Hodnocena bude inovovaná hra a to, nakolik řeší definovaný problém cílové hry (vč. kvality nastavení tohoto problému). Součástí hodnocení je i zpráva o průběhu zpracování projektu, viz níže. V případě neplnění nastavených deadlinů bude hodnocení odpovídajícím způsobem kráceno.

 

Zpráva o zpracování projektu

Doporučujeme už v průběhu zpracování psát krátkou reflexní zprávu – jaké aktivity jste provedli, co se vám povedlo (a co ne), respektive, co jste se naučili. Pokud jsou mezi jednotlivými fázemi zásadní rozdíly v zapojení, uveďte to do zprávy taktéž. Délka zprávy je minimálně 2 A4. Vkládáte ji opět do své složky v Teams.