Úvod do marketingu
Semestrální práce
Téma:
Je možné si zvolit jedno z těchto témat:
- Měření spokojenosti zákazníků u advokátních společností
- Možnosti segmentace a jejich využití v právnických profesích
- Reklama a právnické profese
- Cenová politika a advokátní společnosti
- Vlastní marketingový projekt
- Vlastní téma (je nutné schválit vyučujícím)
Poznámka:
- Všechny semestrální práce musí obsahovat teoretickou část (správně označené přímé a nepřímé citace z různých zdrojů) a část aplikační
- Aplikační část bude obsahovat konkrétní praktická doporučení, příp. komparaci (např. situace u různých advokátních společností)
- Práci je možné zpracovávat max. ve dvojicích.
Formální náležitosti:
- Rozsah: min. 1 500 slov
- Nejzazší termín odevzdání: 30. listopad
- Odevzdat: Do Odevzdávárny IS
Presentace semestrální práce:
- ppt prezentace vložená do Odevzdávárny IS nejpozději do 8. prosince
- délka prezentace je cca 10 minut
- po prezentaci bude probíhat diskuse
- termín pro prezentaci je: 10. prosince
- prezentaci si připraví všichni studenti, vyučující vybere na posledním semináři ty, kteří budou své téma prezentovat
Následující