Zážitkové metody a hry, jejich využití ve školním a mimoškolním prostředí. Studenti si vyjasní, jak hry zprostředkovávají žákům poznání, které je obtížně verbálně sdělitelné, vysvětlitelné. Aplikují obecný model hry jako „obrazu lidské reality“, identifikují podstatu simulace, osvojování rolí, principy a funkce, na kterých je podstata edukativních her založena.
Teorie a metodika výchovy
Edukativní možnosti her
Přednášející a hlavní témata
Pro kurz Pedagogiky volného času jsem při jiné příležitosti připravil text k tématu hry. Nyní ho nabízím jako studijní podklad k danému tématu a též těm, kteří nemohli být přítomni na přednášce.
Materiál z přednášky
Edukativní možnosti her – distanční text k tématu této přednášky
Další odkazy a doplňující materiály
Hry pro trvale udržitelný rozvoj
V rámci přednášky jsem doporučoval Hry pro trvale udržitelný rozvoj. Zde je odkaz na část zmiňovaného sborníku.
Následující