Marketing 1

Témata seminárních prací

Seznam témat

Jednotlivá témata seminárních prací jsou dostupná na is.muni.cz/auth/el/1456/jaro2011/BPH_MAR1/11843816/Zadani_sem_praci_2011.doc.

Na 1. téma se nezapisují studenti zapsaní do úterní seminární skupiny a do čtvrteční seminární skupiny, která začíná ve 12:50. V těchto seminárních skupinách bude 1. téma řešeno společně s vyučující. Tato skutečnost má vliv na povinnou účast - viz is.muni.cz/auth/el/1456/jaro2011/BPH_MAR1/index.qwarp.
Na 4. téma se nezapisují studenti zapsaní do pondělních seminárních skupin.
 
Velikost teamu

Seminární práce je teamový projekt. Velikost teamu se odvozuje od zapsaného počtu studentů na příslušném semináři.

V obou pondělních seminárních skupinách je nutno utvořit 9 teamů po 2 osobách a 1 team po 3 osobách.
V úterní seminární skupině je nutné utvořit 9 teamů po 2 osobách a 1 team po 3 osobách.
Ve čtvrteční seminární skupině začínající v 11:05 je nutné utvořit 12 teamů po 2 osobách.
Ve čtvrteční seminární skupině začínající ve 12:50 je nutné utvořit 10 teamů po 2 osobách
Ve čtvrteční seminární skupině začínající ve 14:35 je nutné utvořit 10 teamů po 2 osobách a 2 "teamy" o 1 osobě.
 
Způsob nahlašování se na téma seminární práce
Studenti zapsaní v pondělních, resp. úterní seminární skupině se nahlašují na témata seminárních prací na seminářích 14.3.2011, resp. 15.3.2011.
Studenti zapsaní ve čtvrtečních seminárních skupinách se budou nahlašovat na témata seminárních prací přes aplikaci v ISu. O způsobu nahlašování budou informováni svou cvičící.