Přeskočit na horní lištu
Přeskočit na hlavičku
Přeskočit na obsah
Přeskočit na patičku
EN
>
Dětská poradenská psychologie
Interaktivní osnova
Dětská poradenská psychologie
OBSAH
Dětská poradenská psychologie
Nyní studovat
22.2. - P1 - Poradenský kontext - s kým pracovat a proč
Nyní studovat
22.2. - S1 - spojený seminář - kazuistika + zadání seminární práce
Nyní studovat
8.3. - P2 - Výchova, výchovné nejistoty, kojenec/batole, NRP
Nyní studovat
8.3. - S2 - prezentace kazuistik
Nyní studovat
22.3. - P3 - Úzkostnost, strachy, hypersenzitivita
Nyní studovat
22.3. - S3 - prezentace kazuistik
Nyní studovat
5.4. - P4 - ADHD, ADD
Nyní studovat
5.4. - S4 - prezentace kazuistik
Nyní studovat
19.4. - P5 - PAS
Nyní studovat
3.5. - P6 - Agresivita, adaptační obtíže, trauma, speciální vzdělávací potřeby, sociální znevýhodnění, práce s učiteli a rodiči
Nyní studovat
3.5. - S6 - prezentace kazuistik
Nyní studovat
požadavky na ukončení kurzu, hodnocení, zkouška
Prohlédnout vše
19.4. - P5 - PAS
PAS
Předchozí
Následující
Dětská poradenská psychologie
Nyní studovat
22.2. - P1 - Poradenský kontext - s kým pracovat a proč
Nyní studovat
22.2. - S1 - spojený seminář - kazuistika + zadání seminární práce
Nyní studovat
8.3. - P2 - Výchova, výchovné nejistoty, kojenec/batole, NRP
Nyní studovat
8.3. - S2 - prezentace kazuistik
Nyní studovat
22.3. - P3 - Úzkostnost, strachy, hypersenzitivita
Nyní studovat
22.3. - S3 - prezentace kazuistik
Nyní studovat
5.4. - P4 - ADHD, ADD
Nyní studovat
5.4. - S4 - prezentace kazuistik
Nyní studovat
19.4. - P5 - PAS
Nyní studovat
3.5. - P6 - Agresivita, adaptační obtíže, trauma, speciální vzdělávací potřeby, sociální znevýhodnění, práce s učiteli a rodiči
Nyní studovat
3.5. - S6 - prezentace kazuistik
Nyní studovat
požadavky na ukončení kurzu, hodnocení, zkouška
Operace
Prohlédnout vše