Dětská poradenská psychologie
-
Dětská poradenská psychologie
-
Nyní studovatP1 - 3.10. - Poradenský kontext, s kým pracovat a proč
-
Nyní studovatS1 - 3.10. - spojený seminář, zadání seminární práce
-
Nyní studovatP2 - 17.10. - Výchova, výchovné nejistoty, kojenec/batole
-
Nyní studovatS2 - 17.10. - Agresivita, adaptační obtíže, trauma, speciální vzdělávací potřeby, sociální znevýhodnění, práce s učiteli a rodiči
-
Nyní studovatP3 - 31.10. - Úzkostnost, strachy, hypersenzitivita
-
Nyní studovatS3 - 31.10. - prezentace kazuistik
-
Nyní studovatP4 - 14.11. - ADHD, ADD
-
Nyní studovatS4 - 14.11. - prezentace kazuistik
-
Nyní studovatP5 - 28.11. - PAS
-
Nyní studovatS5 - 28.11. - prezentace kazuistik
-
Nyní studovatP6 - 12.12. - Handicapy, odlišnosti, předsudky, integrace
-
Nyní studovatS6 - 12.12. - prezentace kazuistik
-
Nyní studovatpožadavky na zakončení kurzu
-
P2 - 17.10. - Výchova, výchovné nejistoty, kojenec/batole
-
Dětská poradenská psychologie
-
Nyní studovatP1 - 3.10. - Poradenský kontext, s kým pracovat a proč
-
Nyní studovatS1 - 3.10. - spojený seminář, zadání seminární práce
-
Nyní studovatP2 - 17.10. - Výchova, výchovné nejistoty, kojenec/batole
-
Nyní studovatS2 - 17.10. - Agresivita, adaptační obtíže, trauma, speciální vzdělávací potřeby, sociální znevýhodnění, práce s učiteli a rodiči
-
Nyní studovatP3 - 31.10. - Úzkostnost, strachy, hypersenzitivita
-
Nyní studovatS3 - 31.10. - prezentace kazuistik
-
Nyní studovatP4 - 14.11. - ADHD, ADD
-
Nyní studovatS4 - 14.11. - prezentace kazuistik
-
Nyní studovatP5 - 28.11. - PAS
-
Nyní studovatS5 - 28.11. - prezentace kazuistik
-
Nyní studovatP6 - 12.12. - Handicapy, odlišnosti, předsudky, integrace
-
Nyní studovatS6 - 12.12. - prezentace kazuistik
-
Nyní studovatpožadavky na zakončení kurzu
-