Aby se Vám snáze udržoval přehled o tom, kolik úkolů máte splněných, vytvořila jsem pro Vás následující tabulku (odkaz níže). Pokud nesouhlasíte s tím, aby ostatní viděli Vaše plnění, napište mi prosím, a já Váš řádek z tabulky vyjmu, a přehled o úkolech si tím pádem budete udržovat sami.
V této lekci si ukážeme, jak je možné začít vzdělávací aktivitu, jak nastavit fungování skupiny a čeho se na počátku vyvarovat. Lekcí Vás bude provázet Karla Brücknerová.
Klíčem k úspěchu je si ujasnit, co by měli účastníci po skončení umět. Čemu by měli rozumět? Jaké by měli mít postoje? Co by měli znát? Lekcí Vás provede Zuzana Šalamounová.
Ať už chci účastníky naučit cokoli, je důležité průběžně získávat zprávu o tom, že se mi to daří. Jak tedy získat zprávu o tom, že se účastníci skutečně něco učí? Lekcí Vás provede Zuzana Šalamounová.
Máme k dispozici mnoho způsobů, jak z tématu, které zajímá na počátku jen nás, udělat téma, kterému se ostatní budou rádi věnovat. Užitečné motivační postupy budete hledat s Karlou Brücknerovou.
Vzájemné učení mezi účastníky může být velmi obohacujícím zážitkem. Ale také může skončit jako fiasko, kde jeden udělá práci za ostatní. O tom, jak připravit funkční skupinový úkol, bude lekce se Zuzanou Šalamounovou.
Jak vysvětlit něco komplikovaného? Jak pomoci účastníkům, aby nám rozuměli? Jak dobře něco ukázat? Lekcí Vás bude procházet Karla Brücknerová.