Titulní strana předmětů BKH_MAR1

2. soustředění

Cíle
Na druhém soustředění se v jeho první části seznámíte s následujícím tématem:
  • marketingové prostředí a jeho metody analýzy.
Cílem této části soustředění je:
  • rozšíření vašich znalostí o faktorech tvořících marketingové prostředí
  • rozšíření vašich znalostí o jednotlivých metodách analýzy prostředí
  • vysvětlení použití SWOT analýzy na konkrétním případě.
Časová náročnost
Forma zátěže
Počet opakování
Hodin
Celkem
Příprava na přednášku
1
4
4
Přednáška a tutoriál
1
4
4
*Příprava POTu – 1. téma
1
23
23
*Příprava prezentace POTu – 1. téma
1
4
4
Celková pracovní zátěž 2. soustředění
 
 
8 h/*35h
 
Prezentace
PowerPointovou prezentaci využívanou vyučujícím pro toto soustředění lze nalézt na https://is.muni.cz/auth/el/1456/jaro2014/BKH_MAR1/um/12262487/Prostredi_2014.ppt.
 
Literatura
Základní studijní text naleznete v Distanční studijní opora.