Titulní strana předmětů BKH_MAR1
2. soustředění
Cíle
Na druhém soustředění se v jeho první části seznámíte s následujícím tématem:
- marketingové prostředí a jeho metody analýzy.
Cílem této části soustředění je:
- rozšíření vašich znalostí o faktorech tvořících marketingové prostředí
- rozšíření vašich znalostí o jednotlivých metodách analýzy prostředí
- vysvětlení použití SWOT analýzy na konkrétním případě.
Časová náročnost
Forma zátěže |
Počet opakování |
Hodin |
Celkem |
Příprava na přednášku |
1 |
4 |
4 |
Přednáška a tutoriál |
1 |
4 |
4 |
*Příprava POTu – 1. téma |
1 |
23 |
23 |
*Příprava prezentace POTu – 1. téma |
1 |
4 |
4 |
Celková pracovní zátěž 2. soustředění |
|
|
8 h/*35h |
Prezentace
PowerPointovou prezentaci využívanou vyučujícím pro toto soustředění lze nalézt na https://is.muni.cz/auth/el/1456/jaro2014/BKH_MAR1/um/12262487/Prostredi_2014.ppt.
Literatura
Základní studijní text naleznete v Distanční studijní opora.