Vývojová psychologie:_KOMBINOVANÍ STUDENTI
Harmonogram výuky a zadání úkolů
Datum | Téma seminář | Výstup do 18.00 neděle odevzdat/Zadání | Přednáška | |
12.10.. | Úvod do vývojové psychologie | 1. Četba (zadání) | Organizace předmětu/ Principy vývoje/ Zadání četby | |
12.10. | Vývojová psychologie - teorie v praxi - Výzkum v psychologii .- navrhněte!, Rozdíly mezi lidmi a zvířaty | 2. Praktické úkoly (zadání) Zadání četby 2, 3 | Principy vývoje II (Etologie, Evoluce, Genetika), Výzkum | |
12.10. | Vývojové teorie I | Vývojové teorie II | ||
12.10. | Prenatální vývoj - principy, počátky duševního vývoje | Prenatální výzkum a jeho důsledky | ||
13.12. | Novorozenec, Kojenec, Batole. Předškolák. Koncepty školní zralosti a nástup do školy. | TEST_ Vývojové teorie a Základní pojmy vývoj | ||
13.12. | Kresba - výstup a analýza dětské kresby | Výstup: Kresba | ||
13.12. | Hra. |
| ||
TEST_ Vývojové teorie a Základní pojmy vývoj | ||||
4.1. NÁHRADNÍ VÝUKA ZA POVODNĚ | Školní věk ."Jiné děti". Poruchy chování a emocí. Digiděti. Adolescence: Bouře v těle a hlavě | Výstup: Četba 3 Učení v souladu s vývojem mozku. | . | |
4.1. | Subkultury. Rizikové chování v adolescenci-. Vztahy a sexuální orientace. Identita. | Výstup: Rozhovor s Adolescentem | ||
Dospělost.
Rodina - a čemu je dobrá? | Rodina - a čemu je dobrá? | |||
4.1. NÁHRADNÍ VÝUKA ZA POVODNĚ | Kam jdeme... aneb smysl života. Stárnutí. |
| ||
ZMĚNA TÉMAT VYHRAZENA : |