Úvod do marketingu
doc. Ing. Eva Tomášková, Ph.D.
Úvod do marketingu
Info
Období
podzim 2024
Přednášky nebudou streamované.

Vyučující:

JUDr. Johan Schweigl, Ph.D. 

doc. Ing. Eva Tomášková, Ph.D.

Ing. Lada Vejmělková, Ph.D.


Cíle předmětu:

Předmět si klade za cíl seznámit posluchače se základy marketingové analýzy a marketingového řízení organizace. Student by měl být po absolvování předmětu schopný: porozumět marketingovým principům a metodám, aplikovat výzkum trhu, sestavit SWOT analýzu a jiné druhy analýz a aplikovat znalosti při zřizování advokátní kanceláře. 

Obsah předmětu:

Marketing a trh. Základní pojmy a kategorie. Tvorba marketingové filozofie. Marketingové řízení firmy. Informační systém - základ marketingového řízení. Marketingový výzkum trhu. Marketingový mix. Výrobek a životní cyklus. Cena a cenová strategie firmy. Distribuce výrobků. Komunikace a stimulování prodeje. Organizace marketingového řízení firmy. Mezinárodní marketing. 

Výstupy z učení: 

Student se v rámci předmětu Úvod do marketingu seznámí se základními marketingovými pojmy a marketingovými nástroji. Seznámí se se základy marketingové analýzy, s marketingovým informačním systémem a jeho využitím v praxi. Získané znalosti využije ke zpracování vlastní případové marketingové studie.


Kapitola obsahuje:
1
Studijní text
Kapitola obsahuje:
1
PDF
7
Studijní materiály
1
Studijní text

Kapitola obsahuje:
1
Odevzdávárna
2
Studijní text
Předchozí