Vyučující:
JUDr. Johan Schweigl, Ph.D.
doc. Ing. Eva Tomášková, Ph.D.
Ing. Lada Vejmělková, Ph.D.
Cíle předmětu:
Předmět si klade za cíl seznámit posluchače se základy marketingové analýzy a marketingového řízení organizace. Student by měl být po absolvování předmětu schopný: porozumět marketingovým principům a metodám, aplikovat výzkum trhu, sestavit SWOT analýzu a jiné druhy analýz a aplikovat znalosti při zřizování advokátní kanceláře.
Obsah předmětu:
Marketing a trh. Základní pojmy a kategorie. Tvorba marketingové filozofie. Marketingové řízení firmy. Informační systém - základ marketingového řízení. Marketingový výzkum trhu. Marketingový mix. Výrobek a životní cyklus. Cena a cenová strategie firmy. Distribuce výrobků. Komunikace a stimulování prodeje. Organizace marketingového řízení firmy. Mezinárodní marketing.
Výstupy z učení:
Student se v rámci předmětu Úvod do marketingu seznámí se základními marketingovými pojmy a marketingovými nástroji. Seznámí se se základy marketingové analýzy, s marketingovým informačním systémem a jeho využitím v praxi. Získané znalosti využije ke zpracování vlastní případové marketingové studie.