E-kurz Evaluace učebnic
Mgr. Matěj Čuhel
E-kurz Evaluace učebnic
Info
Období
podzim 2006
1. Úvod do e-kurzu Evaluace učebnic

 Pokuste se prosím vyjádřit k vlastnímu očekávání od podpory výuky prostřednictvím e-learningu.

V tomto odkazu můžeme nalézt souhrn dostupné odborné literatury k tematice evaluace učebnic. Cílem zveřejnění seznamu je usnadnění studia v problematice evaluace učebnic



2. Struktura učebnice

 



3. Funkce učebnice

4. Metody analýzy učebnic



5. Učení z textu



6. Kritéria pro tvorbu učebnic



7. E-learning ve výuce

 



 8. Modelování optimální učebnice

Úkoly s opravou:

V této sekci bude naším úkolem zamyšlení s cílem zdůvodnit, jaké jsou hlavní argumenty na vznik didakticky efektivní knihy (nemusí se nutně jednat o učebnice).
Vybavte si prosím jednu vámi velmi oblíbenou knihu a zkuste se prosím pokusit o nalezení a vysvětlení hlavních znaků, které zapříčinily podnícení vašeho zájmu o danou publikaci.
Vyplněný úkol vkládejte do odevzdávárny:
..........
Milí kolegové,
po prostudování jednotlivých výkladových kapitol bych vás rád pozval do "koutku inovátorů", kde bychom se společně mohli pustit do experimentálního zkoušení a modifikování evaluačních metod na našich učebnicích.
Co říkáte?
Vyplněný úkol odevzdávejte do odevzdávárny:


 

 

9. Současné trendy ve výuce dějepisu

 



 

10. RVP v současných učebnicích

 



 

11. Optimalizace tvorby učebnic

Předchozí
Následující