V tomto odkazu můžeme nalézt souhrn dostupné odborné literatury k tematice evaluace učebnic. Cílem zveřejnění seznamu je usnadnění studia v problematice evaluace učebnic
2. Struktura učebnice
3. Funkce učebnice
4. Metody analýzy učebnic
5. Učení z textu
6. Kritéria pro tvorbu učebnic
7. E-learning ve výuce
8. Modelování optimální učebnice
Úkoly s opravou:
V této sekci bude naším úkolem zamyšlení s cílem zdůvodnit, jaké jsou hlavní argumenty na vznik didakticky efektivní knihy (nemusí se nutně jednat o učebnice).
Vybavte si prosím jednu vámi velmi oblíbenou knihu a zkuste se prosím pokusit o nalezení a vysvětlení hlavních znaků, které zapříčinily podnícení vašeho zájmu o danou publikaci.
Vyplněný úkol vkládejte do odevzdávárny:
..........
Milí kolegové,
po prostudování jednotlivých výkladových kapitol bych vás rád pozval do "koutku inovátorů", kde bychom se společně mohli pustit do experimentálního zkoušení a modifikování evaluačních metod na našich učebnicích.
Co říkáte?
Vyplněný úkol odevzdávejte do odevzdávárny:
9. Současné trendy ve výuce dějepisu
10. RVP v současných učebnicích
11. Optimalizace tvorby učebnic
Předchozí
Následující