Notový materiál i textové shrnutí týkající se provozovací praxe jsou vždy zadávány na základě technických a výrazových schopností jednotlivých studentů a celkové úrovně souboru.
Obsah výuky:
- Výběr repertoáru: Je individuální a zohledňuje aktuální úroveň souboru, jeho obsazení a zaměření.
- Nácvik technických dovedností: Zahrnuje souhru, intonaci, rytmickou přesnost, dynamiku a artikulaci.
- Interpretace a výraz: Klade důraz na porozumění hudebnímu textu, stylovou interpretaci a celkový umělecký dojem.
- Provozovací praxe: Seznámení s provozovací praxí daného žánru a historického období.
- Práce s hlasem/nástrojem: Rozvoj individuálních dovedností v kontextu souboru.
- Komunikace a spolupráce: Nácvik efektivní komunikace a spolupráce v rámci souboru.
Hodnocení a zpětná vazba:
- Hodnocení vychází z technické a výrazové úrovně souboru, jeho pokroku v průběhu semestru a schopnosti interpretovat zadané skladby.
- Kromě praktických dovedností se hodnotí i teoretické znalosti a schopnost reflektovat vlastní hru a hru souboru.
- Důraz je kladen na aktivní účast na zkouškách a schopnost konstruktivní kritiky.
- Zpětnou vazbu poskytují lektoři přímo v jednotlivých hodinách
- Vítána je diskuse o technické i stylové problematice
Doplňující informace:
- Studenti mají možnost navrhnout vlastní repertoár po konzultaci s pedagogem.
- Doporučuje se pravidelné cvičení a poslech hudebních nahrávek.
- Účast na koncertech a vystoupeních je vítána, důležité je oznámit jednotlivým pedagogům tuto svou činnost a doložit ji případně konkrétním koncertním programem.
Předchozí
Následující