Autoři: Bedřich, Ladislav - Bedřich, Petr
Elportál, Brno : Masarykova univerzita. ISSN 1802-128X. 2007
Sport je vedle své společensko kulturní úlohy marketingovým odvětvím, stal se vedle zábavy především samostatným obchodním odvětvím se všemi ekonomickými zákonitostmi. Marketing je považován za jedno z nejefektivnějších a nejprogresivnějších obchodních odvětví současnosti, záměrně či bezděčně ovlivňující každého člověka. V obsahu elektronického studijního textu Marketing ve sportu (HTML) je uvedena a vysvětlena řada pojmů, definic, principů, jevů apod., které vnímáme prostřednictvím samotných sportů a médií. Publikace je využita v předmětu Základy ekonomie, managementu a marketingu (bp009).
Jazyk: čeština
První vydání: 7. září 2007
Poslední aktualizované vydání: 1. vydání, 7. září 2007
Předmětová hesla: sport – marketing – sponzorství – licence – reklama