|
Hlavním cílem autora projektu bylo zpracování elektronického materiálu o problematice počítačových simulací a válečných her, což má studentům zajistit teoretickou základnu. Druhořadým cílem projektu bylo umožnit přístup a prakticky seznámit účastníky kurzu s vybranými druhy komerčních simulačních softwarů.
Nosnou částí projektu je elektronická multimediální učebnice, která je zpracována ve formě hypertextu, doplněna grafikou (screenshoty, fotky, atd.) a odkazy na videosekvence z her.
Obsah učebnice tvoří:
Kurz BSS171 Strategické hry a simulace je také zaměřen na osvojení si základních dovedností při práci se softwarem využívaným zejména vojenskými institucemi, školami a analytickými týmy při rozboru a simulování takticko-operační roviny konfliktů. K tomu účelu je určen program TacOps4, jehož licence k užívání dostanou po dobu trvání kurzu účastníci k dispozici. Tento program je verzí v současnosti využívanou americkou armádou.
Interaktivní osnova kurzu slouží jako přístupové rozhraní pro studenty a je rozdělena do 6 celků. V jednotlivých celcích jsou umístěny odkazy na multimediální prezentace, které jsou provázány odkazy s dalšími částmi učebnice. Dále v osnově nalezneme odkazy na simulační software a pokyny vyučujícího.