|
Cílem projektu bylo vytvoření předpokladů pro posílení významu, role a účinnosti samostudia při osvojování základních poznatků ekonomie s cílem osvojit si principy ekonomického myšlení. Předpokladem bylo zpracování e-learningového učebního textu doplněného o kvalitní nástroje ověřování znalostí a schopností aplikovat získané poznatky na konkrétní situace. Projekt měl rovněž formou testů umožnit studentům samostatně ověřit úroveň dosažených znalostí a schopnost jejich aplikace.
Jedná se o e-learningový kurz, který je částečně organizován z interaktivní osnovy předmětů, ve kterých je pomůcka využívána. Kurz obsahuje elektronickou učebnici, kterou tvoří výklad úvodu do ekonomie a základů mikroekonomie v rozsahu cca 200 stran. Text je rozdělen do jednotlivých modulů a je obohacen o grafy, vzorce, obrázky a hypertextové odkazy. Studenti mají ke každé kapitole k dispozici autokorekční testy.
Časový plán tvorby pomůcky nebyl úplně ideální.
Jistá časová rezerva pro dodělání případných posledních nedodělků a oprav v kurzu je při tvorbě kurzu více než vhodná.
Kliknutím na miniaturu zobrazíte galerii. Následné kliknutí na levou/pravou stranu obrázku vás přepne na předchozí/následující náhled.